mghogli Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Kom over denne Arctic Cooling Accelero 4870X2 kjøleren, og lurer på om noen har erfaringer med den, eventuelt andre kjølere til 4870x2 kortene? Grunnen til jeg vil bytte er at kortet høres ut som en turbinmotor under full load, og vil gjerne ha senket støyen litt NB: tror dere den passer om jeg en gang i tida får lyst til å sette inn et kort nr 2? (crofssfire) Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Lite respons. Noen som kunne flyttet denne til "Skjermkort"? Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hey du! Jeg har et 4870x2 selv, og ja det bråker når du har 100% vifte Etter hva jeg har sett, så finnes det ikke noen andre kjøleløsninger enn den arctic-cooling har tilgjengelig. Anbefaler ikke å sette 2 av disse i crossfire, da det bråker USANNSYNLIG høyt (prøvde med mitt og en kamerat sitt.. helt sykt) ps! bruk et bra headset, da holder det meste av støyen fra pcen ute. Bruker selv Sennheiser PC 350, hører ingenting med gamesounds på Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 OK takk for svar! Kanskje jeg rett og slett bare må kjøpe kjøleren og teste Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 OK takk for svar!Kanskje jeg rett og slett bare må kjøpe kjøleren og teste Du er nok nødt til det Arctic cooling lager ikke dårlige produkter, og denne tingen er nok ikke dårlig designet! Den ser massiv ut på bilder :O lykke til med ny kjøler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå