Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kan noen anbefale en god Hybrid sykkel

Reggy

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en sykkel. Kunne gjerne tenkt meg en hybrid sykkel. Det er hovedsaklig sykling til jobb det gjelder, en snau mil, men jeg åpner opp for å ta noen lengre turer - som av og til noen omveier hjem fra jobb.

Jeg har ikke mye greie på sykkel. Men jeg ønsker meg at denne sykkelen har størst mulig hjul.

skivebremser eller ei - har jeg ikke peiling på.

Det må være en sykkel som passer for de litt større - jeg er 190 cm høy.

Pris - - minst mulig.

Tar gjerne imot linker.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sitter med akkurat samme dilemma, vil ha en billig sykkel med store hjul for transport på asfalt.

Titter på denne: http://www.fullrulle.com/by-landevei-Hybrid24.php#

Eller denne: http://www.intersport.no/Product/411216(BC...n-advance---09/

Prisen virker riktig for min lommebok, kanskje noen har noen innspill?

Hvordan er det forresten med montering av bøylelås for bakhjulet, bagasjeplan, skvettlapper etc? Er det rimelig standardiserte festepunkter for slikt?

Lenke til kommentar

Det er sikkert rimelig kurrant å montere det du etterspør, siden den første linken du hadde var en sykkel der en kunne velge en del ekstra. Kan jo ikke selge slikt med hvis det ikke er enkelt å montere tenker jeg.

Virket som greie sykler...

vet om en del som henter sykler i danmark bl.a. . Det er jo ikke den gunstigste kurs... det finnes hvertfall en side som heter www.bikebuster.dk . Har ikke sjekket ut denne i det siste om det finnes noe prisgunstige hybrider.

Lenke til kommentar

Har falt litt for den head-saken, men ettersom jeg har brukt ettermiddagen på å lese alt som omhandler hybrid på disse sidene siden 2006, har jeg vel skjønt at billige sykler med demper ikke er det store... Men jeg synes nesten det er vanskelig å finne sykkel uten. Får vel komme meg ut en dag å teste sykler.

Men dette var vel egentlig din tråd :)

Ang. størrelse tror jeg vi begge burde ha det største på markedet, som såvidt jeg har forstått er 22"/23" alt ettersom modell.

Lenke til kommentar
Har falt litt for den head-saken, men ettersom jeg har brukt ettermiddagen på å lese alt som omhandler hybrid på disse sidene siden 2006, har jeg vel skjønt at billige sykler med demper ikke er det store... Men jeg synes nesten det er vanskelig å finne sykkel uten. Får vel komme meg ut en dag å teste sykler.

Men dette var vel egentlig din tråd :)

Ang. størrelse tror jeg vi begge burde ha det største på markedet, som såvidt jeg har forstått er 22"/23" alt ettersom modell.

Takk for tips ang størrelse.

For all del bare bruk tråden hvis det kan passe deg. Synes bare det er interessant med inputs, hva andre har tenkt som behov, viktig osv. Jeg var ikke klar over dette med dempergaffel på de billige modellene - så bare kjør på hvis du vet mer.

Har du forsøkt å søke på finn.no. Vet at en del forhandlere legger ut annonser der på nye sykler/ restepartier osv. Og ser heller ikke bort fra at man kan finne noe greit brukt. Det kommer litt ann på hvor en bor selvsagt - i forhold til hvor den brukte sykkelen befinner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...