edyrli Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg har funnet utallige bra co-op krigs spill til xbox 360, men det jeg ønsker er et bra co-op platform/eventyr spill. Jeg har lastet ned og spilt Splosion Man litt. Det er fanktisk ganske vittig i co-op. Ser at Kameo har co-op, men vet ikke om den modusen er noe bra i Kameo. Finnes det noe liknende Little Big Planet? Noen forslag? Det er en fordel hvis det både går ann å spille både på samme konsoll og over Live. Endret 7. september 2009 av edyrli Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 du har jo de lego spillene... Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Arcade med artig Coop : N+ , Castle Crashers Crackdown å anbefale hvis du ikke har spilt det. Eternal Sonata har local Coop (1player styrer menyer og slikt og 2 andre kan være med i combat) Fable 2 har også en coop del ,men den er dessverre veldig begrenset. Lord of the rings : conquest skal visst også ha coop men det har jeg ikke spilt. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Crackdown å anbefale hvis du ikke har spilt det. Crackdown må spilles over Live for å spille co-op, bare til info. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 'Splosion Man, N+ og Castle Crashers anbefales... fra en som ikke eier en 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå