Andzel Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Det veit jeg, men de får ikke settet det på reklamasjon ettersom dataprogrammet setter det bare på garanti og de får ikke valgt reklamasjon ettersom den tingen er borte. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er problemet til butikken, ikke deg. Krev å få prate med sjefen. Om det ikke fører frem så får du bare ta saken for brukerrådet og videre til forbrukertvistutvalget. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er sjefen jeg har pratet med hele tiden. Han kan ingenting om lover og regelverket til Norge. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da er eg redd for at du ikke kommer noen vei der uansett. Kontakt forbrukerrådet og ta tiden til hjelp. Sørg for å ta vare på all mulig dokumentasjon(kvitteringer, kommunikasjon osv) og noter gjerne ned datoer, tidspunker osv nå som du kan få bruk for senere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er vel også på tide å kontakte telebutikken sentralt. http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z001BKUT Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Viste ikke de haddde noe sentralt men takk for den linken. Skal prøve å få ringe de i morgen fordi de er vel åpne til kl 3 som alt annet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Stort sett alle kjeder har en sentral administrasjon. Men det kommer ikke fram på telebutikken.no. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er visst ikke bare Telebutikken som sliter med dette. Jernia om garanti og reklamasjon. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Sony Ericsson hadde besøkt butikken personlig også diskutert med de, så vist det blir mer problemer nå skulle den gå privat rett til SE . Har alt sendt brev til Telebutikken sjefen som eier den på Liertoppen eller som styrer den så får vi se hvordan de gjør dette her. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Løst! Fikk en ny en og sjefen på telebutikken ble bare mer irritert. Forsto fort at han ikke forsto noe angående reklamasjon og diverse. Fordi han mente igjen at det ikke var reklamasjon på ting og det var alt for lang reklamasjon på mobilene også. Hadde jeg tatt saken videre så måtte jeg betale for advokater osv vist forbrukerrådet hadde tatt saken videre. Jeg ber til Gud at denne holder i hvert fall 2 år ettersom han sier den ikke har mer reklamasjon tid enn 2 år. Ringte det nr, fikk e-mail og deretter sendte Telebutikken e-mailen til sjefen på butikken her. Tror han ikke liker meg nå. Var litt gøy å istad også fordi han viste ikke hvem som hadde jobbet når jeg leverte varen. Dette sier litt.. Endret 13. oktober 2009 av Andzel Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Synes jeg også, men en rar sjef. Men legger med et klage brev jeg ga til sjefen . klage.doc Endret 13. oktober 2009 av Andzel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå