Gå til innhold

Bluetooth Handsfree 2års reklamasjonsfristens?


Andzel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er eg redd for at du ikke kommer noen vei der uansett. Kontakt forbrukerrådet og ta tiden til hjelp.

 

Sørg for å ta vare på all mulig dokumentasjon(kvitteringer, kommunikasjon osv) og noter gjerne ned datoer, tidspunker osv nå som du kan få bruk for senere.

Lenke til kommentar

Sony Ericsson hadde besøkt butikken personlig også diskutert med de, så vist det blir mer problemer nå skulle den gå privat rett til SE :).

 

Har alt sendt brev til Telebutikken sjefen som eier den på Liertoppen eller som styrer den så får vi se hvordan de gjør dette her.

Lenke til kommentar

Løst!

 

Fikk en ny en og sjefen på telebutikken ble bare mer irritert. Forsto fort at han ikke forsto noe angående reklamasjon og diverse. Fordi han mente igjen at det ikke var reklamasjon på ting og det var alt for lang reklamasjon på mobilene også.

 

Hadde jeg tatt saken videre så måtte jeg betale for advokater osv vist forbrukerrådet hadde tatt saken videre.

 

Jeg ber til Gud at denne holder i hvert fall 2 år ettersom han sier den ikke har mer reklamasjon tid enn 2 år.

 

 

Ringte det nr, fikk e-mail og deretter sendte Telebutikken e-mailen til sjefen på butikken her. Tror han ikke liker meg nå.

 

Var litt gøy å istad også fordi han viste ikke hvem som hadde jobbet når jeg leverte varen. Dette sier litt..

Endret av Andzel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...