Gå til innhold

Fakta om energikilder


Kimlorentz

Anbefalte innlegg

Jeg driver med å oppdatere min hjemmeside Kim Lorentz elektro og elektronikk hobby og har nettopp startet på ny side angående energi kilder.

 

 

Det jeg har skrevet til no er:

1. Vannkraftverk

2. Bølgekraftverk

3. Tidevannkraftverk

4. Atomkraftverk

5. Fusjonsreaktor

6. Vindkraftverk

7. Solkraftverk

 

Du kan finne linken til dette under Elektroteknikk linken med navnet Energikilder.

 

Det jeg ønsker er tilbake melding om det er noe jeg har gjort feil og om jeg mangler noe.

Hadde og vert fint om tilbake melding om hva dere synest om linken.

 

 

 

Pågående info skal legges på siden:

1. Kullkraftverk

2. Bioenergi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er interessant for deg, men hvis du har lyst på informasjon om hvor stort potensiale som ligger i de forskjellige energikildene kan du lese "Sustainable energy: without the hot air" som kan lastes ned gratis. Han gjør en grundig gjennomgang av alle energikildene og undersøker hvilke som er mest lovende. Veldig god bok! :)

Lenke til kommentar
Hmm, din artikkel http://www.kimlorentz.com/wiki/index.php?title=Vannkraftverk ser ut til å være mer eller mindre en kopi av wikipediaartikkelen http://no.wikipedia.org/wiki/Vannkraftverk. Så hva er egentlig poenget med din side? :roll:

 

 

Hva forventer du, går ikke ann å skrive om samme setning uendelig mange ganger. Pluss dette er en fakta side, jeg henter fakta over alt.

Lenke til kommentar
Men hvorfor tror du at noen vil velge "hobby-wiki" framfor Wikipedia, hvis det stort sett står det samme begge steder?

 

 

Forskjellen er at hobbyWiki er konsentrert innen elektro og elektronikk og ikke alt annet.

Pluss min side er ikke ferdig før om noen år.

 

Hva er så negativt å ha en slik side da?

 

Dette var litt utenom hva jeg spør om innen emnet jeg har startet.

Endret av Kimlorentz
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke lese det, tekstlinjene er aaaalt for lange, noe som ikke blir bedre av veldig liten tekst.

 

Det er en grunn for at teksten i aviser og tidsskrifter har en ganske smal spaltebredde, absolutt maks 50 tegn (inkludert mellomrom), helst mindre. Dette gjør at man slipper å flytte øynene laaangt sideveis for å få med hver linje. Og dermed er det større sjangs for at man finner rett linje å fortsette lesingen på.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke lese det, tekstlinjene er aaaalt for lange, noe som ikke blir bedre av veldig liten tekst.

 

Det er en grunn for at teksten i aviser og tidsskrifter har en ganske smal spaltebredde, absolutt maks 50 tegn (inkludert mellomrom), helst mindre. Dette gjør at man slipper å flytte øynene laaangt sideveis for å få med hver linje. Og dermed er det større sjangs for at man finner rett linje å fortsette lesingen på.

 

 

Takk for tilbakemeldingen, skal se på hvordan jeg kan endre på dette for å gjøre det betre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...