Gimpking Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei etter at eg reinstallert windows på min laptop vil ikke keyboardet fungere heler ikke windows. Windows stoper ved Load screen så eg må få reinstallert windows igjen, men det er jo umulig uten tastatur... . Eg har prøvd og reset BIOS også prøvd med to forskjelige USB Keyboard har ikke ps2 ingann så det kan eg ikke bruke. Anner ka eg kan gjøre no eg kommer jo ingen vei uten tastatur som fungerer. Lenke til kommentar
Gimpking Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Bump Endret 7. september 2009 av Gimpking Lenke til kommentar
Juji Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Heisann, det du kan prøve er å gå inn i Bios og lete etter en "enable usb support at bios" ting. Bare sett den på enable så skal det virke, med mindre du ikke klare å få inn i bios da:P Lenke til kommentar
Gimpking Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Heisann, det du kan prøve er å gå inn i Bios og lete etter en "enable usb support at bios" ting. Bare sett den på enable så skal det virke, med mindre du ikke klare å få inn i bios da:P Det er det som er problemet eg får ikke kommet in i BIOS pga keyboardet ikke fungerer lengre.. Merklig nok så fungerer keyboardet i PCCMOSCleaner. Kansje hardisken min er gåen? siden eg kommer ikke lengre en til Windows Load screen? Har prøvd med linux på usb stick men eg må jo sef forandre BIOS\en for og kjøre det også.. Er totalt lost atm... Lenke til kommentar
Gimpking Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Yesss ! Laaaaang natt lol.. Eg har klart og fikset det. Tok ut batteriet og strømmen holdt inne power knappen i et min etter det så funket keyboardet så no kan eg reinstalle ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå