Yotozme Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei! Noen som har noen erfaringer med denne: http://www.sapphiretech.com/presentation/p...101&pid=263 Jeg vurderer sterkt å kjøpe den, lurer bare på om noen har noen anbefalinger eller tips å komme med i og med at dette kortet er forholdsvis bra og forholdsvis billig... Takk på forhånd for svar... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er nok absolutt et bra kort, men nå slipper ATI snart Radeon HD58**-serien. Jeg hadde ventet, hvis jeg var deg... Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Som han før meg sier, det er nok smart og vente en måned eller to hvis du har mulighet for dette Lenke til kommentar
wiak Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 vent en månde så får du dobbel ytelse til ~2000 kr ca Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 vent en månde så får du dobbel ytelse til ~2000 kr ca Blir nok neppe 100% øky ytelse Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kansje ikke 100%, men det er såpass uansett at det er nok for meg til å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå