Gå til innhold

Annbefalt Skjermkort o/


Anbefalte innlegg

Ta en liten titt på testen av Detonator FX dirverne(44.03). De forbedrer hvertfall ytelsen, og i neste Detonator kanskje de også gjør enda mer med kvaliteten?

 

http://www.penstarsys.com/reviews/software...t_fx/index.html

 

Bildekvaliteten (altså AA og AF) er forbedret (i enkelte tilfeller, sterkt) i de nye driverene.
:yes:

 

Fra testene med de første FX-kortene, skal jeg saktens si meg enig i at Ati feiet gulvet med nVidia, nå er forskjellen mye mindre.

 

De har bytta roller nå vel? :D

 

Nå er det "bare" 70 mhz som skiller disse 2 kortene da (Radeon = 380 mhz & Geforce = 450 mhz)

 

MHz er ikke alt (se bare på AMD's ytelse som er lik Intel sin tross lavere GHz).

 

Jeg sliter også med å velge, sånn som deg, selv om jeg ikke akuurat har penger til hverken det ene eller det andre her og nå *gliiz*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slabbedasken sier :Det er ikke første gangen jeg har fått slik "kritikk" og det er derfor jeg blir litt forbanna av å høre det samme om og om igjen.

 

kan det være en grunn får at du for kritik ?

jeg bare spør.

 

slabbedasken sier:Er du helt svidd i huet eller?

synes fremdeles det er usaklig av deg og skrive slike ord

 

p.s har ikke unnskylt meg til deg,det var til Larsc

Lenke til kommentar
slabbedasken sier :Det er ikke første gangen jeg har fått slik "kritikk" og det er derfor jeg blir litt forbanna av å høre det samme om og om igjen.

 

kan det være en grunn får at du for kritik ?

jeg bare spør.

 

slabbedasken sier:Er du helt svidd i huet eller?

synes fremdeles det er usaklig av deg og skrive slike ord

 

p.s har ikke unnskylt meg til deg,det var til Larsc

 

Og jeg synest det var helt usakelig og komme "skrytepost påsatandene dine i et emne der jeg spør om meninger om 2 skjermkort :grumpy:

 

Og det er ikke kritikk jeg får er bare lei av alle som tror jeg skryter (herregud det går jo ikke ann å si hva en har og hva en vil ha for å spørre om det funker bra sammen uten å bli utpekt som skrythals) :evil:

 

Skal du poste en reply så hold deg til emne :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...