bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hei, I et litt svakt øyeblikk, ble det til at jeg lot meg selv lure til å være med på en auksjon hos amentio og ende opp med dette til 620,- som jeg synes var en ganske grei pris. For å kunne ha to operative maskiner(PC2 er en P4 2,4GHz, GF4200 og 1,5GB DDR), så ble det til at jeg kjøpte en Intel E5300 og HD 3450. Jeg har allerede 4GB minne liggende og resterende komponenter. Det jeg lurer på, selv om jeg har et lite bilde av hva jeg kan forvente, er hvor mye ytelse kan jeg forvente av dette oppsettet? Jeg er fult klar over at dette ikke er noe gamer rig eller high-end greier. Grunnen til at jeg lurer (sett bort fra at jeg har dårlig tolmodighet) er at jeg tenkte jeg kunne beholde denne og selge min nå værende maskin (E6600, 2x 8800GT, 4GB). Jeg skal uansett kjøpe ny maskin (nå sett bort fra HK) snart, men pga penge mangel må det vente litt på seg. Sooo, the skinny! Hva kan jeg forvente at ytelse. Jeg spiller lite fortia, er det noe er det CS eller BF:heroes (vil maskinen klare disse) (Selv om jeg kanskje ikke vil vite dette) Har jeg gjort et godt kjøpt mtp hovedkortet? Mvh bIsk Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 E5300 er en helt grei CPU. Skjermkortet er det nok så som så med, men til gamle spill som CS (1.6?) bør det jo holde helt greit. Nye spill er det forsåvidt mye verre med, men om det ikke er det det går i, så er det vel greit. Review av HD3450 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jupp, jeg har sett på den reviewen. Ikke akkuratt et super kort, men dette skal egentlig bli en Server/Media PC når jeg har råd til en bedre spill maskin. Jeg har egentlig ikke råd til dette innkjøpet (iallefall ikke denne mnd), så kan ikke spytte inn for et bedre skjermkort (selv om det frister!) Får se hva det er godt for når delene er i hus, er det ikke bra nok. Beholder jeg bare maskinen jeg har litt til! =) Kanksje det dukker opp et demo skjermkort jeg kan slå til på EDIT: ingen formening rundt HK'et? Endret 7. september 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har lite erfaring med nForce-hovedkort, da jeg heller foretrekker Intel-brikkesett. Men sikkert helt fint kort, er vel i grunnen et entusiastkort med gode specs. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Ja, jeg vet. Hadde planer om et Intel selv. Men når jeg så prisen og at kortet fikk gode reviews, så slo jeg bare til. =) Har nForce nå og er fornøyd sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå