BadSmile Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette har vel krevd en del arbeid, hvor lang tid brukte du på videoen? Det tok sin tid, var vel 3-4 timer tilsammen. Enig i at det er mer interessant og inspirerende til å sjekke ut filmene på lista når man ser den i videoform. Lov å spørre om navnet på sangen? "Talking To You" av Ludovico Einaudi. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Images gikk inn på 31 plass, imens Even Dwarfs Started Small forsvant ut av listen (Lå på Plass 99) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Flott film, og mange gode tips. Det er en mye bedre opplevelse å se lister i bildeform enn i tekst - å bare lese en tittel jeg aldri har hørt om gir meg ingen ting. Bra! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Vel takker og bukker for gode ord. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 9. februar i fjor lå den på 99. plass, så den har sikkert falt ut av listen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 9. februar i fjor lå den på 99. plass, så den har sikkert falt ut av listen. Pulp har aldri ligget på min liste. :-/ Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Temmelig sikker på det ja. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Temmelig rart iallefall Hvorfor? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fordi Pulp ikke er så bra som alle skal ha det til kanskje? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg synes tydelig det står Pulp Fiction mellom Pink Floyd - The Wall og The Professional, men okay. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er mulig du ikke så det BS, men Era Vulgaris linker i post#28 til en annen toppliste du har laget Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Den linken gikk forbi meg ja. Litt gammel liste, husket ikke at jeg har hatt Pulp på en liste, vel vel feil kan man ta. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Å ha Pulp på 99.plass er vel så ikke galt uansett. Jævlig kul film. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Da har jeg oppdatert listen. Har gjort om til topp 30 istedenfor topp 100, føler at det blir litt mere "personlig" da. Pluss så er det lettere å legge inn og ta ut om jeg får nye favorittfilmer. Noen nye filmer har havnet inn, og mange har forsvunnet. Bare å skikke på første siden for en oppdatert liste. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Aj, der var det et par radikale forandringer ja. Og med unntak av Go, Go Second Time Virgin vil jeg kalle det forandringer til det bedre Men jeg ser ikke helt fascinasjonen folk har med Dancer in the Dark. Noen som vil utdype? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvordan er det mulig at nr 1 og 2 fra den tidligere listen plutselig har forsvunnet ut av topp 30? ;S Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Aj, der var det et par radikale forandringer ja. Og med unntak av Go, Go Second Time Virgin vil jeg kalle det forandringer til det bedre Men jeg ser ikke helt fascinasjonen folk har med Dancer in the Dark. Noen som vil utdype? Hvis du ikke sitter igjen helt ødelagt på slutten av filmen, så er det i grunn ikke noe poeng som må utdypes. For min del er det kontrasten mellom den brutale virkeligheten og den naive, musikalske verdenen Björk lever i, som gjør filmen til en følelsesmessig voldtekt for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå