Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Det har blitt en eksplosiv pågang fra noen små innlegg i "Forhåndsbestille win7" tråden. Helt rått hvordan dette har økt de siste dagene. For de som ikke har bedre å finne på anbefales innleggene under artikkelen på ItAvisen, der var det mye å trekke på smilebåndet av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for denne infoen..har nå meldt meg på og venter på at betalingen skal gå igjennom :)

Om den går gjennom får jeg jo tilgang til noen lisenser til...kommer jo sikkert godt med en gang, siden man kun kan installere en kode en gang. Og jeg formaterer jo pcene min hvert år ca.

Og så tester jeg jo mye med virtuelle pcer på serverene mine, og kan jo være greit å ha en lisens eller to der også. :thumbup:

Men er dette full versjoner eller OEM versjoner? En fullversjon kode kan jo brukes flere ganger...mener nå jeg da

Lenke til kommentar

Ikke meningen å dra denne off topic nå, men jeg holder på å le meg skakk av alle hysteriske sjeler som kommenterer saken på ITavisen...

Som f.eks. denne:

"Fy fader Trond Bie. Dette er seriøst elendig journalistikk av deg. Klart dette IKKE er lovlig for hvermannsen. Tror det er en go posjon pirat i deg helt ærlig.

Om jeg sendte dette over til Microsoft så hadde du sikkert fått deg en telefon fra dem."

Altså, hadde løken lest hele artikkelen hadde han kanskje fått med seg at de allerede hadde vert i kontakt med microsoft.

Og så var det denne karen:

"Til Bie.

Hvorfor kan du ikke bare linke til en gratis versjon på TBP eller lignende fildelingssider?

Så slipper man jo å betale og det beste av alt... du slipper å lyve!!

Er du ikke student, så har du ikke tilgang til MSDNAA. Så enkelt er det!"

Altså, hvorfor får man tilgang da? Man skriver seg jo opp som "student" hos ACM.

Huff, stakkars små, som ikke har skjønt slikt enda...

Jeg har meldt meg på, og avventer bare tilgang til MSDN AA :)

Edit: WOHOOO!!! Nå har jeg fått opta in til MSDN AA, så er vel bare å vente på account nå :D

Endret av disk_face
Lenke til kommentar
da var betalingen bekreftet.... tok 1.5 dag

Så var det bare å vente X dager til :sleep:

JA da var betalingen for test brukeren min gått gjennom også, helt sykt, med tyttebearveien som adresse, Hans Hansen som navn, postnummer i Tromsø og ny mekka epost adresse.

Men kortet mitt tok dem likevel....

Opta inn nå jeg også, så da er det bare å vente. alle som har ventet på å kunne opte inn, kan gjøre det nå ved å logge seg inn på MyACM.

Lenke til kommentar
Ikke meningen å dra denne off topic nå, men jeg holder på å le meg skakk av alle hysteriske sjeler som kommenterer saken på ITavisen...

Som f.eks. denne:

"Fy fader Trond Bie. Dette er seriøst elendig journalistikk av deg. Klart dette IKKE er lovlig for hvermannsen. Tror det er en go posjon pirat i deg helt ærlig.

Om jeg sendte dette over til Microsoft så hadde du sikkert fått deg en telefon fra dem."

Altså, hadde løken lest hele artikkelen hadde han kanskje fått med seg at de allerede hadde vert i kontakt med microsoft.

"Til Bie.

Hvorfor kan du ikke bare linke til en gratis versjon på TBP eller lignende fildelingssider?

Altså, hvorfor får man tilgang da? Man skriver seg jo opp som "student" hos ACM.

Edit: WOHOOO!!! Nå har jeg fått opta in til MSDN AA, så er vel bare å vente på account nå :D

hehe, ja på itavisen har folk tatt helt av. Skulle tro vi drev med utnytting av barn eller noe....journalisten får gjennomgå og jeg er vel ikke populær jeg heller. Men la dem syte, så nyter jeg windows 7 versjoner og masse andre godbiter for 120 kroner jeg :new_woot:

Lenke til kommentar
da var betalingen bekreftet.... tok 1.5 dag

Så var det bare å vente X dager til :sleep:

JA da var betalingen for test brukeren min gått gjennom også, helt sykt, med tyttebearveien som adresse, Hans Hansen som navn, postnummer i Tromsø og ny mekka epost adresse.

Men kortet mitt tok dem likevel....

Opta inn nå jeg også, så da er det bare å vente. alle som har ventet på å kunne opte inn, kan gjøre det nå ved å logge seg inn på MyACM.

Hvor lang tid tok det for deg sist fra du opta in, til du fikk tilgang til MSDN?

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å laste ned den franske versjonen, men du må legge de til i handlevognen og så trykke på download linken for å få lisensen, så trenger du ikke å trykke på download for å faktisk laste det ned der inne da.

gjordt det, så da trenger jeg kun den engelske versjonen og kan legge den inn på begge maskinene men bruke engelsk key på den ene og frask key på den andre men få engelsk win7 på begge. ja må inn med teskje, ikke vant med å ta den låvlige veien når det kommer til windows :)

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok det for deg sist fra du opta in, til du fikk tilgang til MSDN?

opta in på en onsdag, fikk det på fredag. MSDNAA godkjenner også i bolker ser det ut som. Rekorden min er 19 timer fra jeg registrerte meg på ACM til jeg hadde tilgang på MSDNAA, det var på min første bruker.

Lenke til kommentar

Som f.eks. denne:

"Til Bie.

hehe, ja på itavisen har folk tatt helt av. Skulle tro vi drev med utnytting av barn eller noe....journalisten får gjennomgå og jeg er vel ikke populær jeg heller. Men la dem syte, så nyter jeg windows 7 versjoner og masse andre godbiter for 120 kroner jeg :new_woot:

Ja, pass deg nå, visst ikke blir du stillt for krigsrett om de gutta som kommenterer på IT avisen får tak på deg. :p

Nei, du har helt rett, de skal bare få syte, så blir de vel bare mer og mer forbanna over at ingen bryr seg :)

Takker forresten for guiden, helt genial :)

Er imponerende å se at faktisk bare en person legger litt i å hjelpe så mangen brukere :)

Lenke til kommentar
Ja, pass deg nå, visst ikke blir du stillt for krigsrett om de gutta som kommenterer på IT avisen får tak på deg. :p

Nei, du har helt rett, de skal bare få syte, så blir de vel bare mer og mer forbanna over at ingen bryr seg :)

Er imponerende å se at faktisk bare en person legger litt i å hjelpe så mangen brukere :)

Hvorfor skulle jeg sitte på dette selv, og det var jo faktisk brukeren skol som først tipset meg i en annen tråd. Så laget jeg et blogg innlegg, så laget jeg en egen tråd, da det ikke var forhåndsbestilling, og så tok det av.

Tenkte at når så mange i USA benyttet seg av dette tilbudet, hvorfor skulle ikke vi kunne gjøre det samme?

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg sitte på dette selv, og det var jo faktisk brukeren skol som først tipset meg i en annen tråd. Så laget jeg et blogg innlegg, så laget jeg en egen tråd, da det ikke var forhåndsbestilling, og så tok det av.

Tenkte at når så mange i USA benyttet seg av dette tilbudet, hvorfor skulle ikke vi kunne gjøre det samme?

Helt korrekt! Men jeg lurte på en ting til du, før jeg slutter å mase på deg, og du kan få legge deg og sove søtt: husker at når jeg klikka på student, så hadde man også et valg som IT-profession eller noe? Hvertfall et valg der du betalte 49 dollar eller noe, får man flere lisenser der? Hadde jo vert kjekt...

Lenke til kommentar
Dumt å bruke ekte navn på acm? er student på

et universitet som faktisk har avtale med

mdnaa, bare ikke studiet jeg går :D opta idag

for 1 time siden, så er vel bare å vente på

lisenser.

Dumt å ikke bruke ekte navn på ACM. Vil de sjekke deg, sjekker de nok kredittkortet ditt, og da er du like langt. Men test brukeren min funket jo, så da går jo alt.

Lenke til kommentar
Helt korrekt! Men jeg lurte på en ting til du, før jeg slutter å mase på deg, og du kan få legge deg og sove søtt: husker at når jeg klikka på student, så hadde man også et valg som IT-profession eller noe? Hvertfall et valg der du betalte 49 dollar eller noe, får man flere lisenser der? Hadde jo vert kjekt...

Jeg vet ikke, de hadde jo mange pakker å ta av. Har ikke lest noe om at noen andre har prøvd noen av de andre pakkene, og hva som er forskjellen.

Betyr jo at noen må enten prøve, eller sende dem en epost for å høre....

Jeg kommer ikke til å lage flere brukere eller ta noe kontakt...bør nok ligge lavt en stund :ermm:

Lenke til kommentar
Dumt å bruke ekte navn på acm? er student på

et universitet som faktisk har avtale med

mdnaa, bare ikke studiet jeg går :D opta idag

for 1 time siden, så er vel bare å vente på

lisenser.

Dumt å ikke bruke ekte navn på ACM. Vil de sjekke deg, sjekker de nok kredittkortet ditt, og da er du like langt. Men test brukeren min funket jo, så da går jo alt.

sant.. Men jeg klarer ikke å fatte at "selveste" MS lar dette foregå.. Men kan vel sammenlignes med sånne avisbokser i statene hvor du betlaer for en, men kan ta med deg alle..

Satser vel på at det ikke blir misbrukt, noe som blir bevist her på siden at det blir det :p

Lenke til kommentar
sant.. Men jeg klarer ikke å fatte at "selveste" MS lar dette foregå.. Men kan vel sammenlignes med sånne avisbokser i statene hvor du betlaer for en, men kan ta med deg alle..

Satser vel på at det ikke blir misbrukt, noe som blir bevist her på siden at det blir det :p

De har latt det pågå i flere uker nå, og det ser jo ikke ut som de har noen planer om å stoppe det. 20 August ble tilbudet gjort kjent i USA:

http://www.redflagdeals.com/forums/showthread.php?t=779530 130.000 har vært innom tråden, sinnsykt mange har bestilt.

Her er en annen tråd: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1446708 32.000 besøk. Mange som har bestilt.

og det finnes mange tråder der ute....sikker på at et par tusen har bestilt i alle fall...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...