Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en lisens til overs som kunne tenkt seg gitt den bort? Hadde vært koselig :)

Slenger meg på her og spør pent om en lisens til overs :)

Har enda ikke fått tilgang til siden deres men Windows 7 er nok borte for meg og ja x)

Om noen bestemmer seg for å gi bort så blir jeg evig takknemlig og skal passe godt på den slik at det ikke skjer noe. Om dere velger å ikke gjøre det så er det helt greit det også hehe :)

Uansett så vil jeg takke trådstarter for god info om hvordan man skulle gjøre det :)

Lenke til kommentar
Hvor mange tror dere har registrert og lastet ned Windows 7 gjennom dette? Er det ikke enkelt for Microsoft sentralt å sende Microsoft Norge liste over påmeldte nordmenn og få dem til å sjekke reele studenter? Microsoft Norge er jo bevisst at dette har skjedd så det er jo ikke verre for dem å ta ut noen rapporter på hvem som har registrert, hvilken skole som har blitt registrert og sende listene til de respektive skolene for så å få en tilbakemelding og banne keys?

Når jeg studerte på NITH var Microsoft Norge temmelig strenge på MSDNAA.

Heldigvis er jeg student på universitetet i Stavanger, og har derfor lovlig tilgang på dette. Dersom jeg opplever at jeg blir sjekket, skal jeg heller legge inn info om det her. Jeg oppga og mitt ekte studentnummer og min dekan på universitet som kontaktperson, så de kan bare sjekke! :-)

Lenke til kommentar
Men gjelder trolig KUN for studenter....og vet ikke om Norge er med på listen. Noen som har 200 kroner til overs og vil teste?

Skal ikke se bort ifra at jeg prøver meg...

Var inne å lekte meg litt nå, det var kun noen få skoler i Norge som sto på listen der...men det er jo en mulighet.

Vet jo ikke hvor nøye de sjekker, men siden det tar minst 8 dager fra du registrerer deg til du får MSDNAA tilgang, så er det vel fare for at de faktisk sender en epost til skolen du skriver opp på listen....

Lasta ned xp x64 istad jeg? Windows XP Professional (Single User) 64bit Edition

Før fem regner jeg med? Den er borte nå....

Lenke til kommentar
Spørsmålet er jo om de har lov til å innhente denne informasjonen fra skoler i Norge. Vi har jo ikke skrevet under på noe som gir dem lov til det?

Microsoft kan nok ikke kreve at skoler oppgir sine studenter dersom de tar en sjekk. Vi har ikke skrevet under på noe med skolene men godtkjent policy av MSDNAA hvor det står blant annet at de kan bruke registrert informasjon og gi denne informasjonen til andre for å hjelpe til med driften: "Personal data about ACM members and customers may, from time to time, be collected or shared with outside contractors, auditors, consultants, and others hired by ACM to assist in carrying out financial or operational activities." Dette kan f.eks. være å sjekke opp studenter.

Om man har oppgir en skole som man ikke studerer på for å oppnå de fordelene MSDNAA gir, kan vel dette straffes?!

Ikke glem at MSDNAA gjelder skoler med it-utdanning og jeg vet at Microsoft Norge samarbeider med "alle" skoler, om det skulle gjelde ved bruk at deres programvare, utviklingsprogram, programmering eller generelt de avtalene Microsoft igjen har med større aktører.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
Ser den er tilbake nå....så da er det bare å laste ned :thumbup:

Er Win 7 tilbake i lista? :o Eller XP 64 bit du mente? Hvorfor er W7 fjerna btw?

Les noen sider bak.

Noe jeg lurer på, men som sikkert er besvart:

Kan jeg bruke XP SP1, SP2 og SP3 serials om en annen?

Har ACM mulighet for å blackliste serialene mine?

Lenke til kommentar
Var inne å lekte meg litt nå, det var kun noen få skoler i Norge som sto på listen der...men det er jo en mulighet.

Vet jo ikke hvor nøye de sjekker, men siden det tar minst 8 dager fra du registrerer deg til du får MSDNAA tilgang, så er det vel fare for at de faktisk sender en epost til skolen du skriver opp på listen....

Det gikk ann å ha "School Unknown", men da vet jeg ikke om det blir godkjent :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...