Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnaXyd! Jeg gjorde det bare på nytt, bare gå til siden, velg create account og velg det vanlige valget (already a member) og prøv på nytt. Jeg fikk mail med en gang nå :)

LINK: https://campus.acm.org/Public/accounts/Gene...g/dashboard.cfm

Da fant du løsningen, bra da....håper at folk leser dette.

Vi får håpe det!

Fikk mail med en gang, fulgte linken, logget inn og registrerte studentnummer, deretter fikk jeg OPT-IN med en eneste gang, så nå må jeg bare få "confimation email" :)

Lenke til kommentar
Vi får håpe det!

Fikk mail med en gang, fulgte linken, logget inn og registrerte studentnummer, deretter fikk jeg OPT-IN med en eneste gang, så nå må jeg bare få "confimation email" :)

Er du heldig så får du MSDNAA tilgang på fredagen da...det er neste kjøring. Om det ikke blir noen endringer grunnet stor pågang...

Lenke til kommentar
Kan jeg laste ned all programvaren gratis, eller kan jeg velge 8 lisenser totalt?

fint om du leser litt i tråden, dette har jeg og andre svart på sikkert 20 ganger.

Står vel også noe om dette i førsteposten i tråden....

Det står ingenting + tråden består nå av 22 sider med nesten 700 poster. Så enten må du belage deg på å svare, ellers så burde du oppdatere førstepost. Det er heller ikke mulig å oppdrive noe fornuftig med søkefunksjonen på forumet.

Lenke til kommentar
Mulig det blir litt venting for de som er "på vei inn" nå. Sidene er jo nede for vedlikehold, så tyder vel muligens på ekstrem pågang?

Det er som sagt ingen MSDNAA kjøring før fredagen, så tror ikke dette har noen betydning, om det ikke er fordi de nå legger inn noen flere sjekker, eller går gjennom kontoene da...men holder en knapp på at det var UTROLIG stor pågang i går. Vi snakker nok noen tusen som fikk tilgang i går, og alle laster ned så og si alt de har tilgjengelig.

Det står ingenting + tråden består nå av 22 sider med nesten 700 poster. Så enten må du belage deg på å svare, ellers så burde du oppdatere førstepost. Det er heller ikke mulig å oppdrive noe fornuftig med søkefunksjonen på forumet.

Dette er hentet fra førsteposten, helt på toppen av posten, med store bokstaver:

Må jeg laste ned alle versjonene? Funker alle lisensene om hverandre?

Et utrolig ofte spurt spørsmål: Kan jeg bruke alle 8 lisensene på en utgave?

JA du kan bruke alle lisensene, både andre språk og 32bit og 64bit om hverandre. Så ønsker du 8 32bit installasjoner, så kan du gjøre det. OG alle lisensene fungerer om du bytter til norsk språk også. Du kan aktivere før og etter språkbytte, uten problemer. Dere MÅ da legge alle versjonene i handlevognen, og så trykke på download linken. Dere trenger IKKE å fysisk laste ned alle versjonene til pcen.

Er det svar godt nok, eller er det noe annet du spør om?

Lenke til kommentar
Det sier forsåvidt ingenting om hvordan det er med lisensene for Visual, XP osv.

Har jeg 8 lisenser totalt, eller for hvert program? Er det samme key for alle programmene, så kan jeg bruke den på 8 programmer på likt?

Da så, du får totalt tilgang på 8 Windows 7 pro lisenser.

Ellers er det en rekke andre programmer du kan få lastet ned og få lisenser på også. Det er ingen begrensning, så du kan laste ned og få lisenser på ALT som ligger på listen der. Og det er en del for å si det slik.

Det er selvsagt ikke samme key på alle andre programmer, og alle lisenser du får der uansett program, er unike.

Lenke til kommentar

Jeg tror at folk må ta litt ansvar selv her, dette er ikke en tråd hvor man nødvendigvis ønsker å feste for mye i en førstepost om hvordan man skal "svindle" til seg 8 studentlisenser for Windows 7.

Prøv å tenke selv, gjør litt jobb og testing selv.

Jeg synes nesten det er merkelig at Kenneth gidder å være så behjelpelig som han tross alt er.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det er med andre ord 8 Vista lisenser, 8 Windows 7 lisenser, 8 Windows XP lisenser, 8 Windows 2008 R2 lisenser osv?

Dette kunne jo vært greit å skrive i førstepost. Finnes Word på ACM? Så vidt jeg har sjønt ligger bare deler av Officepakken inne, b.la OneNote, Visio og Project.

Nei det er ikke 8 lisenser av alt...noen er det bare en av, noen er det fire av etc.

Gidder ikke å skrive hvor mange lisenser du får av hver...det får folk finne ut av selv. Tråden handler jo om Windows 7.

Office pakken finnes ikke på MSDNAA nei, så ingen Word, Excel, Powerpoint eller Outlook.

Lenke til kommentar
Jeg tror at folk må ta litt ansvar selv her, dette er ikke en tråd hvor man nødvendigvis ønsker å feste for mye i en førstepost om hvordan man skal "svindle" til seg 8 studentlisenser for Windows 7.

Prøv å tenke selv, gjør litt jobb og testing selv.

Jeg er da tross alt student. Å tenke og prøve selv er noe jeg alltid gjør, men man blir litt utolmodig når man må vente på å få tilgang :p

Lenke til kommentar
AnaXyd! Jeg gjorde det bare på nytt, bare gå til siden, velg create account og velg det vanlige valget (already a member) og prøv på nytt. Jeg fikk mail med en gang nå :)

LINK: https://campus.acm.org/Public/accounts/Gene...g/dashboard.cfm

AJ AJ AJ! :D TAKK! Funka på meg også! :D Fikk mailen med en eneste gang.

EDIT: Satte bare noen jeg fant på BI.no.

Da var det å vente på at jeg får en konto hos MSDNAA. Er det denne som tar lang tid å få?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
AJ AJ AJ! :D TAKK! Funka på meg også! :D Fikk mailen med en eneste gang.

Et siste spørsmål, hvem kan jeg sette som Faculty Advisor* på BI? Et random navn? For jeg tror ikke jeg har noen.

Sett en lærer.. Det gjorde jeg ihvertfall og det funket fint..

Sett navnet på katta di, funker det å. De bryr seg tydeligvis ikke enda. Men MS kommer nok til å sette foten ned etter hvert....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...