Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg blitt godkjent og har nettopp lastet ned Win7. Men, jeg er på ingen måte et datageni og det hele stopper opp her. For hvordan får jeg brent denne iso filen over på en dvd slik at jeg kan restarte maskinen og starte opp fra denne? Har hittil brukt 3 plater i forsøket uten hell. Når jeg setter inn dvd´en dukker bare en mappe opp med iso filen inni. Jeg får liksom ikke åpnet selve filen. Noen som kan hjelpe meg?

Mvh

André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Da har jeg blitt godkjent og har nettopp lastet ned Win7. Men, jeg er på ingen måte et datageni og det hele stopper opp her. For hvordan får jeg brent denne iso filen over på en dvd slik at jeg kan restarte maskinen og starte opp fra denne? Har hittil brukt 3 plater i forsøket uten hell. Når jeg setter inn dvd´en dukker bare en mappe opp med iso filen inni. Jeg får liksom ikke åpnet selve filen. Noen som kan hjelpe meg?

Mvh

André

Last ned ImgBurn (Gratis og enkelt) ;)

EDIT: Dobbelklikk på .iso filen og åpne den i brenneprogrammet ditt, f.eks. nevnt ImgBurn, skal gå fint i de aller aller fleste brenneprogrammer.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Hei!

Mvh

André

Last ned ImgBurn (Gratis og enkelt) ;)

Takk! :)

Lenke til kommentar
kan jeg laste ned bare engelsk x86 og x64, og bruke f.eks serialen jeg får fra kinesisk på de? eller må jeg laste ned alle for å bruke alle serialene?

Hva med å lese litt i tråden, f.eks en side eller to tilbake. Eller se på første posten min? Så finner du svaret.... :roll:

Lenke til kommentar
Ville bare gi en stor takk til myhken2.

Bare hyggelig....ikke alle var like glad i meg i helgen da, og før helgen. Men nå er alle fornøyde.

Neste sutregjeng kommer vel til helgen, med alle de som nå registrerer seg og som kanskje ikke får MSDNAA tilgang før helgen, eller i det hele tatt....

Husk at uansett hva det står på infoen dere får, MSDNAA kjører to ganger per uke: Mandager og fredager. Utenom dette får dere IKKE kontoer, enkelt og greit.

Er ikke betalingen i orden før torsdag kveld...sorry på deg, da må du vente, trolig helt til fredagen uken etter.

Husk det, før dere begynner å mase og klage. Og husk, dere gjør alt på egen risiko, tilbudet kan stoppes når som helst, og dere kan tape 120 kroner. Dere betaler ikke for MSDNAA tilgang, men medlemsskap hos ACM, og det får dere uansett.

Lenke til kommentar
Fikk brent ut og startet installasjonen, men hvor finner man koden?!

Koden sto på den siden der du trykte på last ned....du kan logge deg inn på MSDNAA og hente koden på nytt ved å trykk på My Software...

Er det sånn at man må vente lenge på den første mailen? Den aller første man får, liksom? For jeg har ikke fått den enda, og er ikke halvveis i guiden enda.

Går ut i fra at du har lest teksten under bilde nummer tre i guiden?

Lenke til kommentar
kan jeg laste ned bare engelsk x86 og x64, og bruke f.eks serialen jeg får fra kinesisk på de? eller må jeg laste ned alle for å bruke alle serialene?

Hva med å lese litt i tråden, f.eks en side eller to tilbake. Eller se på første posten min? Så finner du svaret.... :roll:

Tror du må være en eneste her som gidder og lese igjennom 30+ sider på utkikk etter noe svar. :p

Lenke til kommentar
Fikk brent ut og startet installasjonen, men hvor finner man koden?!

Koden sto på den siden der du trykte på last ned....du kan logge deg inn på MSDNAA og hente koden på nytt ved å trykk på My Software...

Er det sånn at man må vente lenge på den første mailen? Den aller første man får, liksom? For jeg har ikke fått den enda, og er ikke halvveis i guiden enda.

Går ut i fra at du har lest teksten under bilde nummer tre i guiden?

Ja og der står det:

"Før du gjør dette må du bekrefte og aktivere kontoen din, du har fått en epost med den informasjonen."

Det er akkurat den eposten jeg ikke har fått enda. Er det denne som tar lang tid?

Lenke til kommentar
Ja og der står det:

"Før du gjør dette må du bekrefte og aktivere kontoen din, du har fått en epost med den informasjonen."

Det er akkurat den eposten jeg ikke har fått enda. Er det denne som tar lang tid?

Sjekk SPAM folder etc. Denne eposten skal komme ganske så kjapt.

Du kommer ikke videre før du har trykket på en link inne i eposten, om jeg ikke huske helt feil.

Uansett, jeg får ikke testet, kan ikke lage en ny bruker nå. Om du ikke har noe i spam folderen din, må du nesten ta kontakt med ACM direkte.

Lenke til kommentar
Ja og der står det:

Sjekk SPAM folder etc. Denne eposten skal komme ganske så kjapt.

Du kommer ikke videre før du har trykket på en link inne i eposten, om jeg ikke huske helt feil.

Uansett, jeg får ikke testet, kan ikke lage en ny bruker nå. Om du ikke har noe i spam folderen din, må du nesten ta kontakt med ACM direkte.

Min mail kom ihvertfall i spamfolderen.

Du kan evt. prøve å recover lost password? Om du kan det er du inne i systemet, om du ikke kan det er du ikke. Prøv det her. Ditt username er "brukernavn hos ACM"@acm.org.

Lenke til kommentar

Tror du må være en eneste her som gidder og lese igjennom 30+ sider på utkikk etter noe svar. :p

Søkefunksjoner er geniale tbh!

Blir slitsomt for oss som har fulgt tråden fra dag én å høre det samme spørsmålet om og om igjen.

Anbefaler trådstarter å skrive dette helt i begynnelsen av førstepost. No a-la:

Dersom du har noen som helst spørsmål anbefaler jeg at du _søker_ i tråden. (Se søkefunksjonen neders på siden, over sidetallet).

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

prøvde å laste ned Windows Server 2008 Enterprise and Standard 64bit - DVD hjemme, men når den er ferdig lastet ned så stopper den opp med: Checking File CRC...

forsøkte nå på jobb, men det skjer det samme her.. den får altså ikke "pakket ut" iso-filen..

flere som har dette problemet? evt noen som har fått det til? win7 fungerte.

edit: det ser ut som det funker her på jobb nå. den pakker ut nå.

btw: jeg hadde Ø i skolenavn og bare oppdiktet veileder og studentnr.. om noen skulle lure på det.. fungerte fint.

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar
Min mail kom ihvertfall i spamfolderen.

Du kan evt. prøve å recover lost password? Om du kan det er du inne i systemet, om du ikke kan det er du ikke. Prøv det her. Ditt username er "brukernavn hos ACM"@acm.org.

Du må skille mellom tilgangen til ACM og MSDNAA. Den linken er til MSDNAA sidene, da må alt annet være i orden med ACM kontoen. Og du må ha opta inn.

Så den hjelper ikke AnaXyd.

Til AnaXyd: Anbefaler deg eventuelt å ta kontakt med ACM. Det høres veldig rart ut om du gjør alt som står i guiden, og ikke bruker æ,ø eller å i brukernavnet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...