Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en ny mail nå:

 

Product: Windows 7 Professional (x64) - DVD (Chinese-Simplified)

1 Download @ $0.00 USD = $0.00 USD

 

Product: Windows 7 Professional (x64) - DVD (English)

1 Download @ $0.00 USD = $0.00 USD

 

Product: Windows 7 Professional (x64) - DVD (French)

1 Download @ $0.00 USD = $0.00 USD

 

Product: Windows 7 Professional (x64) - DVD (Spanish)

1 Download @ $0.00 USD = $0.00 USD

 

Method of Payment: No Charge

 

 

Hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

Nå laster jeg ned via et program. Der står det trinnvis hvordan prosessen vil foregå. På punkt 4 står det: "Launch install."

 

Men...jeg skjønner ikke. Jeg vil jo ikke installere nå. Jeg trodde at jeg fikk en .iso-fil som jeg skulle brenne på en DVD. Det er det jeg skal gjøre, sant?

 

Sorry, jeg er ikke akkurat superekspert på det her.

Lenke til kommentar
Spørsmål:

 

Nå laster jeg ned via et program. Der står det trinnvis hvordan prosessen vil foregå. På punkt 4 står det: "Launch install."

 

Men...jeg skjønner ikke. Jeg vil jo ikke installere nå. Jeg trodde at jeg fikk en .iso-fil som jeg skulle brenne på en DVD. Det er det jeg skal gjøre, sant?

 

Sorry, jeg er ikke akkurat superekspert på det her.

 

Du laster ned en iso-fil til en temp mappe. Ikke velg "Launch Install" når nedlastingen er ferdig. Bare gå til den mappen som iso-filen er lastet ned til. Så er det bare å brenne den ut på DVD.

 

Hos meg lastet den default ned til C:\Temp\Windows 7 Professional (x64) - DVD (English)

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar

Windows 7 Professional (x64) - DVD (Chinese-Simplified)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (English)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (French)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (Spanish)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Chinese-Simplified)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (English)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (French)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Spanish)

 

Da er disse på vei.. :thumbup:

 

Dumt spørsmål som noen andre sikkert lurer på:

 

Er det bare nødvendig å laste ned en av dem, for å få valget mellom 32 og 64 bit ?

Eller må man laste ned både x64 og x86 for å få begge deler ?

Tenkte kanskje at man blir spurt om 32 eller 64 i installasjonsprosessen..

 

Mulig svaret står i tråden, men orker ikke finlese 25 sider.. :whistle:

Lenke til kommentar
Spørsmål:

 

Nå laster jeg ned via et program. Der står det trinnvis hvordan prosessen vil foregå. På punkt 4 står det: "Launch install."

 

Men...jeg skjønner ikke. Jeg vil jo ikke installere nå. Jeg trodde at jeg fikk en .iso-fil som jeg skulle brenne på en DVD. Det er det jeg skal gjøre, sant?

 

Sorry, jeg er ikke akkurat superekspert på det her.

 

Du laster ned en iso-fil til en temp mappe. Ikke velg "Launch Install" når nedlastingen er ferdig. Bare gå til den mappen som iso-filen er lastet ned til. Så er det bare å brenne den ut på DVD.

 

Hos meg lastet den default ned til C:\Temp\Windows 7 Professional (x64) - DVD (English)

Flott! Takk!

 

Nå vil jeg gjerne endre språk til norsk også, men det blir jo neste trinn da. Men hva gjør jeg da egentlig? Laster ned Language Pack og brenner den ut på en DVD, eller installerer jeg Windows først og laster ned etterpå? Samme det kanskje?

Lenke til kommentar

Er det for seint å prøve seg nå? Med tanke på denne i førstepost:

Edit 10.09.09: Anbefaler INGEN å melde seg inn før vi vet litt mer om hva som skjer. "opt in" knappen blir visst ikke synlig før de har bekreftet at du er student, om det vil gjelde nordmenn også vites ikke. Derfor, melder du deg inn så er det en STOR risiko for at du ikke får MSDNAA tilgang.

Lenke til kommentar
Dere som har fått tilgang.

 

La dere inn ekte opplysninger, eller bare skrev dere inn noe?

Jeg googlet meg fram til et tilfeldig studentnr på en som gikk på den aktuelle skolen, og endret på de siste to sifrene. Under studeveileder tok jeg fornavnet til en studieveileder, og etternavnet til en annen.

 

De har tydeligvis ikke sjekket dette, men jeg tipper de tar stikkrprøver.

Lenke til kommentar
Takk mhkhen2. Nå har jeg 8 keys :w00t: Hadde jeg kunnet stemt på deg i dag så hadde du vært president i hele verden....

 

Takker. Kommer akkurat fra jobb og skjønner at flere enn meg har fått MSDNAA tilgang i dag.

Gratulerer til alle "ikke studenter" som fortsatt får kjøpt 8 Windows 7 lisenser for 120 kroner, og til alle studenter som nå ser at vi andre ikke har ødelagt helt for dere.

 

Likevel er jeg langt fra sikker på hvor lenge dette her kan gå, ACM og MSDNAA må jo se at det er noen store huller i systemet deres fortsatt.

 

Uansett, kos dere så lenge morroa varer, og lykke til. Jeg får vel hente mine 8 Windows 7 lisenser nå....vet da pokker hva jeg skal gjøre med alle har jo nå totalt 24....men slik er livet. Hadde aldri trodd at test brukeren min skulle gå gjennom.

Lenke til kommentar
Dumt spørsmål som noen andre sikkert lurer på:

 

Er det bare nødvendig å laste ned en av dem, for å få valget mellom 32 og 64 bit ?

Eller må man laste ned både x64 og x86 for å få begge deler ?

Tenkte kanskje at man blir spurt om 32 eller 64 i installasjonsprosessen..

 

Mulig svaret står i tråden, men orker ikke finlese 25 sider.. :whistle:

Hvis det er slik som det var for Vista; så avgjør lisensnummer kun om du får Pro/Ultimate/Home og OEM/Full, mens det fysiske medium avgjør hvilket menyspråk og hvor mange bit du får på OS.

 

Så da vil det i praksis si om du bruker en hvilken som helst av disse nøklene med en engelsk Win 7 x64 plate - vil du få Win 7 engelsk 64 bit professional (antar det er nøkler til "full" og ikke OEM det er snakk om)...

 

Men bare korriger meg om det skulle vise seg å ikke stemme.

Lenke til kommentar

Alle lisensene kan brukes omhverandre. Så ønsker du kun 8 installasjoner med engelsk utgave av Windows 7 64bit, ja da har dere 8 lisenser til det.

Alle lisensene funker om du bytter språk også, og jeg har aktivert dem også etter at jeg har byttet språk til norsk uten problem.

 

For alle som ønsker å bytte språk til Norsk på sin Windows 7 pro utgave:

 

http://samfunn.myhken.com/?p=447

 

Der står oppskriften, og jeg har også laget en liten kjekk .bat fil som hjelper deg.

 

Igjen takker for mange hyggelige meldinger nå som det gikk bra. Ser at noen lurer på om det er for sent å melde seg på....ingen tinger overrasker meg mer når det gjelder ACM, så igjen, har du råd til å tape 120 kroner, så meld deg på og håp på det beste. Neste MSDNAA kjøring er på fredagen.

Lenke til kommentar
Windows 7 Professional (x64) - DVD (Chinese-Simplified)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (English)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (French)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (Spanish)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Chinese-Simplified)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (English)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (French)

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Spanish)

 

Da er disse på vei.. :thumbup:

 

Dumt spørsmål som noen andre sikkert lurer på:

 

Er det bare nødvendig å laste ned en av dem, for å få valget mellom 32 og 64 bit ?

Eller må man laste ned både x64 og x86 for å få begge deler ?

Tenkte kanskje at man blir spurt om 32 eller 64 i installasjonsprosessen..

 

Mulig svaret står i tråden, men orker ikke finlese 25 sider.. :whistle:

 

 

Du laster bare ned en versjon ja, nøkklene står på nedlastingssiden.

 

Så du legger det du skal ha i handlekurven, for så å gå inn på hver enkelt nedlastingslink, for å skrive ned nøkklene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...