Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"48-timers-meldingen" er nå borte og jeg får denne meldingen:

 

"You opted in on September 9, 2009.

 

1. We set up your account with the email forwarding "min e-post."

2. If you'd like us to delete your login account for you, please "opt out" below."

 

Flere som har fått samme melding? Betyr det at en e-post med innloggingsinfo er på veg? Har ikke fått e-post enda.

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Jeg venter også...

 

Blir spennende å se om vi får tilgang til MSDNAA i dag, jeg for min del har fått beskjed siden torsdag om at jeg skulle komme inn innen 24 timer. Så ble det 48 timer, og jeg venter fortsatt.

 

T

 

 

"48-timers-meldingen" er nå borte og jeg får denne meldingen:

 

"You opted in on September 9, 2009.

 

1. We set up your account with the email forwarding "min e-post."

2. If you'd like us to delete your login account for you, please "opt out" below."

 

Flere som har fått samme melding? Betyr det at en e-post med innloggingsinfo er på veg? Har ikke fått e-post enda.

Jeg har også fått den meldingen. Sjekk spam-filter osv.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har definitivt ikke fått den. Om det er sånn at e-posten vil bli sendt til min personlige e-postadresse da. Og det er vel det det står?

 

Edit:

Sug mine rumpeballer!!! Nå har jeg fått login til MSDNAA :) Denne gangen er det ikke kødd.

Nei takk, men jeg vil gjerne vite om du fikk en e-post i din personlige e-postkasse. Eller ligger e-posten på "min side" på ACM et sted?

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
"48-timers-meldingen" er nå borte og jeg får denne meldingen:

 

"You opted in on September 9, 2009.

 

1. We set up your account with the email forwarding "min e-post."

2. If you'd like us to delete your login account for you, please "opt out" below."

 

Flere som har fått samme melding? Betyr det at en e-post med innloggingsinfo er på veg? Har ikke fått e-post enda.

Jeg har fått den samme melding i dag. Har ventet på tilgang siden 8. september.

Har ikke fått noen mail enda, og jeg har sjekket spam-mappa, ikke noe der heller :nei:

Lenke til kommentar

For å logge inn må man få en mail som ser sånn ut:

 

 

 

Association for Computing Machinery

 

 

 

***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****

 

MSDNAA

 

ELMS for MSDNAA Software Center: This message has been generated automatically from your ELMS. Please do not reply to this message as you will not receive a response. Please click on the SUPPORT link in your MSDNAA Online Software System for support contact information on your campus.

 

***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****

 

Hello,

 

Welcome! Thank you for signing up as a participant in the Microsoft Developers Academic Alliance (MSDN AA); your eligibility is made possible through an ACM/MSDNAA partnership. ACM is licensed under the MSDNAA Program which enables ACM Student Members to access any of the nearly 100 software packages available under the Program. e-Academy Inc., a partner of Microsoft is providing ELMS (the e-Academy Licensed Management System) for MSDNAA to you.

 

Below is your ACM username and a password assigned to you by e-Academy (naturally, you may change your password). Simply log into the system and start browsing/ordering the software (at no-charge). You will be asked to create a Profile on the MSDN AA site during the order process.

 

Your username is: inyourdreams.org

Your password is: inyourdreams

 

http://inyourdreams.org/acm

 

e-Academy Inc., the operator of the ACM/MSDN AA Partnership website, is fully committed to the online privacy of all MSDN AA users. Reports on traffic patterns are sometimes created by MSDN AA to monitor the effectiveness of this service but these reports are stripped of any individual or personal identification. By accessing the software through this website, you will be asked to accept the usage guidelines.

 

If you have any technical difficulties please contact ACMs Program Administrator via email at [email protected]

 

 

We hope you find your MSDNAA experience a rewarding one!

 

 

Sincerely,

e-Academy for MSDN AA

Lenke til kommentar

Dette høres jo veldig bra ut.

 

men selv har jeg ikke fått noen sånn mail ennå.

Men den kommer vel da, ser jo lovende ut nå!

 

 

EDIT: på myacm.org står det at jeg har fått en MSDN AA konto.

Så nå må jo denne mailen være like rundt hjørnet!

 

Noen som har noen tips dersom mailen ikke dukker opp?

Går det an å finne den noe sted i myACM?

 

T

Endret av tkorsvold
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...