Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å informere:

 

Etter kl. 00.05 i dag norsk tid, fikk jeg muligheten for å "Opt In".

 

For 2 dager siden registrerte jeg meg med korrekte opplysninger.

Jeg klusset inn et tilfeldiggenerert navn i feltet for "Faculty Advisor*" og noen tilfeldige tall i "Student ID*", strengen starter på 0 og er 9-sifret.

 

Det står at jeg vil få den informasjonen jeg trenger for MSDN AA sendt til mail innen 48t.

Endret av SamCpp
Lenke til kommentar
jer er student i Norge og har bare skrevet inn mitt 6 sifret student id nr.. vil ikke dette fungere?

 

Det gjorde jeg i går, og nå fikk jeg akkurat "Opt In" mulighet.. :D

 

Ser ut som det fortsatt virker, i hvertfall for de av oss som er studenter..

 

Virker merkelig om de har sjekket opp i det, siden det er både Æ, Ø, og Å i studiestedet, fylket og i navnet til studieveilederen min, som jeg har omgjort til ae, o, og a.. mye research i såfall.

Lenke til kommentar

Jeg hadde også fått opp muligheten til og "opt in" nå, og jeg registrerte meg igår. Men jeg er IT student og har fylt inn all info med riktig navn, også studentnr og navn på rådgiver på min linje på skolen. Får vi se bare se om jeg får noen konto på msdn aa da :) (selv om jeg har fra før gjennom skolen, får der for jeg bare 2 lisenser :p)

 

"ACM Student Membership Benefit

 

You opted in on September 12, 2009."

Endret av schizo-
Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg på torsdags kveld og nå har jeg "opta inn" Hurra for ACM :fun:

Nå er jeg også faktisk student da som dere ser i signaturen,

 

Til alle studenter på videregående:

Jeg har ingen student-ID så jeg brukte bare mitt brukernavn på VIGO og det fungerte :woot:

Ja det fungerte da du førte det inn ja.. Men du skal ikke se bort ifra at de kommer til å stusse på "VIGO" som som student-ID.

Lenke til kommentar
Hm, jeg betalte på mandag, og sitter enda og venter på mail der jeg skal lage meg en brukerkonto med passord og det hele, har ikke fått en eneste mail, kan det ha skjedd noe?

Høres ikke bra ut, du skulle lage en webkonto med en gang da du betalte.

Som vist på bildet her http://samfunn.myhken.com/wp-content/uploa...ignup1_acm1.jpg

 

Les hele fremgangsmåten her -> http://samfunn.myhken.com/?p=344

Lenke til kommentar
Hm, jeg betalte på mandag, og sitter enda og venter på mail der jeg skal lage meg en brukerkonto med passord og det hele, har ikke fått en eneste mail, kan det ha skjedd noe?

Høres ikke bra ut, du skulle lage en webkonto med en gang da du betalte.

Som vist på bildet her http://samfunn.myhken.com/wp-content/uploa...ignup1_acm1.jpg

 

Les hele fremgangsmåten her -> http://samfunn.myhken.com/?p=344

 

Mange takk skal du ha! Jeg fikk ordnet det nå, et av skrittene på manualen var gått meg hus forbi, håper bare at de ikke trekker meg for sist gang, da jeg ikke har fått noe tilbakemelding for denne gangen, men allikevel betalt, og jeg så den var "satt" hos Visa, uansett - nå er jeg i gang, og venter på at denne betalingen skal bekreftes. Denne gang har jeg i alle fall fått mail! :)

Lenke til kommentar

Fikk svar fra ACM i dag og de takket for ærligheten. De forteller videre at de har oppdaget at en god del av kundene i det siste ikke var studenter. (om folk har vært ærlige, eller om ACM har sjekket, sier de ingen ting om).

Videre skriver de at MSDNAA kontoen min på sikt vil bli stengt, men at jeg beholder ACM meldemsskapet og alle andre fordeler det gir, med unntak av MSDNAA.

 

De sier ingen ting om hva som skjer med lisensene som jeg har fått, eller om jeg skal stoppe å bruke programvaren. Dette var spesifikke spørsmål jeg spurte om.

 

Slik jeg tolker dette, så mister jeg altså MSDNAA tilgangen en gang (har jo opta out selv, så kan være det de snakker om) og jeg beholder nok muligheten til å bruke det jeg har lastet ned samt de lisensene jeg har fått til nå, men får ikke muligheten til å skaffe nye lisenser eller ny programvare.

 

Tror nok dette blir trenden fremover, siden ACM trolig har gått på en smell, og MSDNAA ikke kan sperre alle kontoen opprettet i det siste, og siden ACM ikke kan sjekke ALLE kontoene, så har de nok gått med på en kompromiss der de sjekker nye medlemmer mer nøye, og så "glemmer" de alle de som har meldt seg på siden 20.august.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...