Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

På den ordentlige kontoen din, eller den du bare skrev inn tulle-info?

 

På den kontoen med ekte navn, adresse etc. Den jeg laget først, der jeg fikk lisenser og alt på 19 timer.

Eneste tulleinfo der var jo det faktum at jeg ikke går på skolen jeg skrev, og ikke har studentveileder eller studentnummer.

 

Ellers var alt ekte der. Test brukeren min har bare tulle info, og kommer neppe til å få MSDNAA tilgang. Om den får, så får alle....

Om jeg da ikke kommer inn får jeg sende mail og klage på at du fikk lov (om du ikke blir svartelista da:P) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Myhken2

 

Selv om du har en tullekonto så har du vel brukt ditt eget Visakort til å betale med, i tilegg så har de jo Ip adressen din.

 

Utenom dette har du jo innrømmet dokument forfalsking til de, det er jo klart at de sjekker deg opp, tror ikke de ser så veldig mye mellom fingrene heller, vi har jo veldig strenge straffer i Norge når det gjelder Dok Forfalskning og i statene er det ennda strengere.

 

Hvorvidt Amerikansk Lov eller Norsk for denslags skyld gjelder når man legger inn ugyldig informasjon på en Amerikansk side kan jeg desverre ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
@Myhken2

 

Selv om du har en tullekonto så har du vel brukt ditt eget Visakort til å betale med, i tilegg så har de jo Ip adressen din.

 

Utenom dette har du jo innrømmet dokument forfalsking til de, det er jo klart at de sjekker deg opp, tror ikke de ser så veldig mye mellom fingrene heller, vi har jo veldig strenge straffer i Norge når det gjelder Dok Forfalskning og i statene er det ennda strengere.

 

Hvorvidt Amerikansk Lov eller Norsk for denslags skyld gjelder når man legger inn ugyldig informasjon på en Amerikansk side kan jeg desverre ikke uttale meg om.

Hehe. tenkte på det samme.. kanskje ikke det smartest og sende mail til de i en sånn situasjon. Bare glad jeg har skrevet alt mitt korrekt. :p

Lenke til kommentar
@Myhken2

 

Selv om du har en tullekonto så har du vel brukt ditt eget Visakort til å betale med, i tilegg så har de jo Ip adressen din.

 

Utenom dette har du jo innrømmet dokument forfalsking til de, det er jo klart at de sjekker deg opp, tror ikke de ser så veldig mye mellom fingrene heller, vi har jo veldig strenge straffer i Norge når det gjelder Dok Forfalskning og i statene er det ennda strengere.

 

Hvorvidt Amerikansk Lov eller Norsk for denslags skyld gjelder når man legger inn ugyldig informasjon på en Amerikansk side kan jeg desverre ikke uttale meg om.

 

Har jo ikke innrømmet annet forfalskning enn at jeg ikke går på skolen nå (har gått der før). Ellers er all info helt korrekt.

Men men, tar det som det kommer. Mister ikke nattesøvnen over dette her.

 

 

Ettersom det ser ut til at det er stengt, er det noen som vil miskunne seg over en stakkar som var sen i gamet og dele en lisens med seg da? PM pls :)

 

Forumregler ja, og hvor dum tror du folk er...nå som tilbudet har blitt stoppet og de eneste lisensene å få tak i koster et par tusen i butikken, så GIR vel ingen deg en lisens til billig penge, når de ikke kan få tak i nye selv??

Lenke til kommentar
Har jo ikke innrømmet annet forfalskning enn at jeg ikke går på skolen nå (har gått der før). Ellers er all info helt korrekt.

Men men, tar det som det kommer. Mister ikke nattesøvnen over dette her.

Du sa jo selv at du hadde laget en tullebruker.. De sporer lett samme visakort \ IP til samme bruker :p

Lenke til kommentar
Har jo ikke innrømmet annet forfalskning enn at jeg ikke går på skolen nå (har gått der før). Ellers er all info helt korrekt.

Men men, tar det som det kommer. Mister ikke nattesøvnen over dette her.

Du sa jo selv at du hadde laget en tullebruker.. De sporer lett samme visakort \ IP til samme bruker :p

 

jaja, men den har jo ikke fått MSDNAA tilgang enda da....og regner jo ikke med å få heller, så de pengene tar jeg som tapt uansett.

Lenke til kommentar
Har jo ikke innrømmet annet forfalskning enn at jeg ikke går på skolen nå (har gått der før). Ellers er all info helt korrekt.

Men men, tar det som det kommer. Mister ikke nattesøvnen over dette her.

Du sa jo selv at du hadde laget en tullebruker.. De sporer lett samme visakort \ IP til samme bruker :p

 

jaja, men den har jo ikke fått MSDNAA tilgang enda da....og regner jo ikke med å få heller, så de pengene tar jeg som tapt uansett.

 

 

Hehe, du får nå uansett komme med tilbakemelding i saken.

Lenke til kommentar
Ok, prøver kjapt her nå..

Har lastet ned windows 7 fra MSDNAA ( er student fra før)

 

Er det noen av dere som klarer å bruke oppgraderingsfunksjonen? Altså installere uten å formatere?

 

Jeg får beskjed om at jeg ikke kan gjøre det dra jeg prøver å oppgradere fra norsk vista til eng. win 7

 

 

Windows 7 må installeres på en formatert partisjon.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg også den mailen om at jeg måtte skrive inn id og faculti advisor inn 25 sep. Jeg har skrivi inn det allerede da men..

 

Tror nok de har ressurser til å sjekke alle :)

Det sto på siden dems et sted at de var nøye og de kunne ofte leie inn eksterne firma for å hjelpe dem med sånne prosesser...husker ikke hvor på sia jeg leste det men det var der et sted.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg også den mailen om at jeg måtte skrive inn id og faculti advisor inn 25 sep. Jeg har skrivi inn det allerede da men..

 

Tror nok de har ressurser til å sjekke alle :)

Det sto på siden dems et sted at de var nøye og de kunne ofte leie inn eksterne firma for å hjelpe dem med sånne prosesser...husker ikke hvor på sia jeg leste det men det var der et sted.

 

De gjør mye for en inntekt på 120 kroner....er jo et tapsprosjekt så det holder det her om de skal sjekke opp absolutt alle.

Lenke til kommentar

For alt vi veit kan vel de være eid av microsoft eller subsidiert så det trenger ikke være snakk om noe tap. Det sto at de ofte brukte eksterne firmaer..og det sto når jeg meldte meg inn i faqen ellerno mener jeg..og det var før de begynte å bli strenge med id og faculty advisor

Lenke til kommentar
For alt vi veit kan vel de være eid av microsoft eller subsidiert så det trenger ikke være snakk om noe tap. Det sto at de ofte brukte eksterne firmaer..og det sto når jeg meldte meg inn i faqen ellerno mener jeg..og det var før de begynte å bli strenge med id og faculty advisor

 

Jeg tror heller Microsoft har presset dem til å endre rutinene sine da de helt klart og tydelig var alt for slappe med hvem de godtok eller ikke som medlemmer.

Blir spennende å se hva utfallet blir...

Lenke til kommentar

Det at folk deler en lisens eller noe med venner er da ikke noe problem, dere som har fått konto har fått 8 lisenser.

 

Jeg har fått 2 lisenser på msdn aa som jeg har gratis gjennom skolen. Har da installert og aktivert windows 7 på 4 pc'er jeg eier uten noe problem, eneste er at du må ringe det telefonnummeret som kommer opp når du ikke får aktivert, for å "låse" opp nøkellen igjen, noe du også må gjøre hvis du skal reinstallere.

Lenke til kommentar

har ikke mistet tilgang til å logge meg på msdaa selv om acm dobbeltsjekker.

 

Edit som myhken sier så mister jeg ikke nattesøvnen, gikk it-studier for noen år siden og skulle ta opp noen fag mot våren tenkte jeg som privatist . så har ikke noe studentnummer for øyeblikket sånn direkte som er gyldig lengere iallfall.

Så lar det stå som det gjør og håper på det beste.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...