Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-72074-1252626487_thumb.jpg

Slik skal det forresten se ut om du har fått optet inn allerede. Om du kommer rett til en side uten muligheten til å trykke "opt in" tror jeg du kan drite i det.

 

ACM har nok tjent seg en liten slant her, og spørs om det faktisk er de som har avgjort at det skal begrenses tilgang. Si at ACM hadde tenkt med lommeboken, så kunne de tjent den haugen de allerede har tjent x10 om de lot dette stå åpent. Er godt mulig at det er MS som har lagt press på ACM for å begrense dette!

 

Uansett tviler jeg på at ACM skal kunne sjekke opp de flere 100 000 brukerene som sikkert er blitt opprettet den siste uken. Over alt på nettet florerer dette "tilbudet", og de ville ikke klart å sjekke alle sammen før semesteret er over, og da gått med et stort tap i budsjettet sitt.

 

Det er en del spenning for disse 19$ da, jeg syntes det er/var morro så lenge det varte! Jeg kommer nok ikke til å opte ut på en uke eller to, så får vi se om det blir noe på meg en dag. Uansett, dette er mer morro enn en DVD jeg kjøper for 120 kr og ser en gang!

 

Microsoft burde kanskje ta hintet?

Lenke til kommentar
Intressant, kanskje vi kan avkrefte eller bekrefte det nå? Her er hva to av mine lisenser starter med, kanskje noen andre kan se om de har de samme?

 

Windows 7 Pro x64 English - PTWWJ-?????-?????-?????-?????

Windows 7 Pro x86 Chinese - HRC37-?????-?????-?????-?????

 

Vi får unike lisenser alle sammen, jeg har en del lisenser nå og ingen av dem begynner på det du har skrevet. Derfor er det lett for MS å spore lisensen tilbake til den opprinnelige kontoen om man begynner å spre disse på nett.

Lenke til kommentar
post-72074-1252626487_thumb.jpg

Slik skal det forresten se ut om du har fått optet inn allerede. Om du kommer rett til en side uten muligheten til å trykke "opt in" tror jeg du kan drite i det.

 

ACM har nok tjent seg en liten slant her, og spørs om det faktisk er de som har avgjort at det skal begrenses tilgang. Si at ACM hadde tenkt med lommeboken, så kunne de tjent den haugen de allerede har tjent x10 om de lot dette stå åpent. Er godt mulig at det er MS som har lagt press på ACM for å begrense dette!

 

Uansett tviler jeg på at ACM skal kunne sjekke opp de flere 100 000 brukerene som sikkert er blitt opprettet den siste uken. Over alt på nettet florerer dette "tilbudet", og de ville ikke klart å sjekke alle sammen før semesteret er over, og da gått med et stort tap i budsjettet sitt.

 

Det er en del spenning for disse 19$ da, jeg syntes det er/var morro så lenge det varte! Jeg kommer nok ikke til å opte ut på en uke eller to, så får vi se om det blir noe på meg en dag. Uansett, dette er mer morro enn en DVD jeg kjøper for 120 kr og ser en gang!

 

Microsoft burde kanskje ta hintet?

 

Må si meg enig.

 

Selv om jeg ikke får tilgang, så er det absolutt verd de få kronene det kostet :D

Lenke til kommentar
Tar tydeligvis en uke fra du endrer infoen din til du får medlemskap hos Msdna

 

 

http://www.redflagdeals.com/forums/showthr...30&page=106

 

Hvor fant du det? Er jo ingen som vet enda, siden det ikke har gått en uke. Men det har jo ikke kommet noen MSDNAA tilgang enda i dag. Sjekket når det kom sist, og det var rundt 16.15 tiden på fredagen. Så i løpet av kvelden/natten vet vi om kanskje en uke stemmer, eller om at de kjører "batcher" på fredager og mandager fortsatt.

 

Men at det kanskje tar en uke før "opt in" knappen blir synlig etter at du har meldt deg på kan jeg nok tenke meg.

Lenke til kommentar

Det er billig å melde seg opp til et privatstudie på et eller annet universitet eller høyskole. Mener det finnes muligheter for rundt 3-400,- ennå når man skal studere hjemme. Så er man virkelig interessert melder man seg på noe slikt og deretter kjøper ACM og MSDNAA. Penger spart uansett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Tar tydeligvis en uke fra du endrer infoen din til du får medlemskap hos Msdna

 

 

http://www.redflagdeals.com/forums/showthr...30&page=106

 

Hvor fant du det? Er jo ingen som vet enda, siden det ikke har gått en uke. Men det har jo ikke kommet noen MSDNAA tilgang enda i dag. Sjekket når det kom sist, og det var rundt 16.15 tiden på fredagen. Så i løpet av kvelden/natten vet vi om kanskje en uke stemmer, eller om at de kjører "batcher" på fredager og mandager fortsatt.

 

Men at det kanskje tar en uke før "opt in" knappen blir synlig etter at du har meldt deg på kan jeg nok tenke meg.

 

 

 

Contacted them again just now, and they said that it takes a week from when you updated you student information to get your MSDN Log in info..

 

BS!

Lenke til kommentar
Det er billig å melde seg opp til et privatstudie på et eller annet universitet eller høyskole. Mener det finnes muligheter for rundt 3-400,- ennå når man skal studere hjemme. Så er man virkelig interessert melder man seg på noe slikt og deretter kjøper ACM og MSDNAA. Penger spart uansett.

 

Har du noen konkrete forslag :) ?

Lenke til kommentar

Som sagt, det var en Amerikaner på Redflagdeals.com som hadde ringt til dem for å høre hvorfor det tar så lang tid å få tilgang, da sa de det tok en uke.

 

De skulle sjekke opp info på de som hadde regga seg, regner med at dette gjelder kun de Amerikanske brukerne, da en annen hadde fått telefon fra sin studieveileder om at han hadde fått mail fra ACM, studenten forklarte da situasjonen til studieveiledren sin og han fikk ordnet opp i det.

 

 

Sakset fra Redflagdeals.com:

 

Just thought I'd let you all know. I am sure some of you are wondering.

 

ACM contacted my program adviser. I got an email from him today asking me why ACM contacted him and what that email was about. I replied back and told him not to worry and sent him the website/offer and he was okay with it.

 

I know, huh? Freaky. Good for acm.org though. People should not have scammed the system.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fikk nettopp mail fra ACM. De tar det på alvor nå altså.

 

Dear *mitt navn*,

 

As part of our student offerings, we created the Student Academic Initiative (SAI) whereby we offer Student Members access to software that is made available through selected vendors. Currently, Microsoft, Sun, and CA make software available to Student Members.

 

It is important for ACM to verify that the individuals taking advantage of the ACM Student Academic Initiative are indeed students. Therefore, we are asking you to provide us with the information below by Friday, Sept. 25th.

 

* The Name of Your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

 

Log in at https://www.myACM.org with your ACM Web Account username and password and follow the link "My Student Profile" to provide us with this information.

 

Once we have verified this information, we will send you an email with your login credentials for the ACM Student Academic Initiative (SAI) in approximately 1 week.

 

Thank you for your help in this matter!

 

Lillian Israel

Director of Membership

Association for Computing Machinery

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Registrerte meg på mandag og fikk "opta in" tirsdags morgen. Når jeg sjekka på tirsdag ettermiddag fikk jeg beskjed om å fylle inn ekstra info. Dette var ikke noe problem siden jeg er student og hadde fylt inn korrekt info hele veien. Nå fikk jeg nettopp mail fra de angående min MSDNAA konto:

As part of our student offerings, we created the Student Academic Initiative (SAI) whereby we offer Student Members access to software that is made available through selected vendors. Currently, Microsoft, Sun, and CA make software available to Student Members.

 

It is important for ACM to verify that the individuals taking advantage of the ACM Student Academic Initiative are indeed students. Therefore, we are asking you to provide us with the information below by Friday, Sept. 25th.

 

* The Name of Your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

 

Log in at https://www.myACM.org with your ACM Web Account username and password and follow the link "My Student Profile" to provide us with this information.

 

Once we have verified this information, we will send you an email with your login credentials for the ACM Student Academic Initiative (SAI) in approximately 1 week.

 

Thank you for your help in this matter!

 

ser ut som de nå går nøye etter i sømmene og verifiserer alle sine brukere. Dette vil selvsagt forsinke hele prosessen, noe vi kan takke alle som har registrert seg uten å være studenter for. Det at noen også prøver å fylle inn falsk info også i denne runden vil sannsynligvis ødelegge enda mer for de som faktisk er studenter.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail fra ACM. De tar det på alvor nå altså.

 

Dear *mitt navn*,

 

As part of our student offerings, we created the Student Academic Initiative (SAI) whereby we offer Student Members access to software that is made available through selected vendors. Currently, Microsoft, Sun, and CA make software available to Student Members.

 

It is important for ACM to verify that the individuals taking advantage of the ACM Student Academic Initiative are indeed students. Therefore, we are asking you to provide us with the information below by Friday, Sept. 25th.

 

* The Name of Your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

 

Log in at https://www.myACM.org with your ACM Web Account username and password and follow the link "My Student Profile" to provide us with this information.

 

Once we have verified this information, we will send you an email with your login credentials for the ACM Student Academic Initiative (SAI) in approximately 1 week.

 

Thank you for your help in this matter!

 

Lillian Israel

Director of Membership

Association for Computing Machinery

 

Fikk denne mailen jeg også!!

 

Så da må vi vente ca 1 uke fra 25 sep (dvs 02 oktober) før vi kommer oss inn (vi studenter altså)

Endret av Dinqado
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Med en 60 - 70 stk som driver denne nettsiden, og en nær 1 million registrerte brukere.. så vil de ha en formidabel jobb foran seg. :)

 

EDIT: skal alle som får mail nå legge den ut? Hva er nyhetsverdien i det?

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...