Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir nok tatt en ny batch med godkjenninger på fredag, frem til da får vi bare vente.

Hvordan i huleste heiti kan de få sjekka opp studentnummer og fakultetsrådgiver på så mange kontoer? Er det noe internasjonalt system på dette? Eller må de ringe rundt til alle skolene og universitetene? Jeg aner ikke. Men det er imponerende hvis de klarer det. Blir artig å se. Får jo litt spenning med på kjøpet. Ikke dårlig for 19$.

Lenke til kommentar
Blir nok tatt en ny batch med godkjenninger på fredag, frem til da får vi bare vente.

Hvordan i huleste heiti kan de få sjekka opp studentnummer og fakultetsrådgiver på så mange kontoer? Er det noe internasjonalt system på dette? Eller må de ringe rundt til alle skolene og universitetene? Jeg aner ikke. Men det er imponerende hvis de klarer det. Blir artig å se. Får jo litt spenning med på kjøpet. Ikke dårlig for 19$.

Det er vel heller tvilsomt tror jeg, men jeg tviler på at det bare er fredager de godkjenner dette på.

Lenke til kommentar

Jeg skreiv inn internetsia dems som skole :) Det er der jeg er student,jeg trodde det var en online skole når jeg meldte meg på.

Hvis det går gjennom tipper jeg/liker å tenke at der er - bare en batchjobb med tilfeldig utplukk og test av enkelte få.

Lenke til kommentar

Bah. ingen "opt inn" enda. siste gang jeg prøver og skaffe meg lovlig lisens.. en gang pirat, alltid pirat...

(og ja jeg ville ha stjælt en bil og lign vist jeg kom unna med det... jeg er det man kaller sosial kommunist. alt burde vært gratis og ingen skulle vært rik..)

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Dette har du helt rett i. Mandager USA tid (som da kan bli tirsdag i Norge) og fredager USA tid (som da kan blir lørdags natt her) er de to dagene folk vanligvis har fått MSDNAA tilgang. De som sier at de har fått innen et døgn, har da registrert seg rett før en batch.

Jeg for min del fikk min MSDNAA tilgang etter 19 timer fra jeg registrerte meg, men var heldig med batchen. Forrige uke var det kun mandag og fredag de opprettet MSDNAA kontoer, så alle som registrerte seg fra tirsdagen til og med torsdags kveld, fikk sine brukere på fredag, om kortet var godkjent og de hadde trykt på "opt in".

Derfor anbefaler jeg fortsatt alle som har trykket "opt in" og eventuelt ikke fyllt inn noe informasjon om studentveileder og studentnummer om å skrive inn ett eller annet, og så håpe dere kommer med på batchen i morgen.

For alle som ikke har fått mulighet til å trykke "opt in" så er jeg mer usikker på hva som skjer. Men vent til lørdagen, se hva som har skjedd da, og så eventuelt vurder om dere vil melde der ut etter det.

Jeg tror at alle som har fått opta inn denne uken, får sine kontoer hos MSDNAA i løpet av morgen kveld/natt.

Lenke til kommentar
Nå har Windows 7 Professional ...

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Spanish)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (Spanish)

... også dukket opp på ACM's MSDN AA.

De er vi oppe i 8 Win7-Prof lisens keys pr optet medlem.

Takker, da var 4 nye lisenser i hus (to brukere). Tror nok vi ender opp med kanskje 6-7 språk x 32bit og 64bit...andre MSDNAA steder har tilgang til opp mot 20 Windows 7 versjoner.

Lenke til kommentar
Nå har Windows 7 Professional ...

Windows 7 Professional (x86) - DVD (Spanish)

Windows 7 Professional (x64) - DVD (Spanish)

... også dukket opp på ACM's MSDN AA.

De er vi oppe i 8 Win7-Prof lisens keys pr optet medlem.

Da er det ikke lenge igjen før den også kommer på norsk... De burde jo det da.. De har jo fått så mange studenter de siste dagene :D

Lenke til kommentar
De som ikke får optet inn lenger får nok heller ikke noe tilgang tror jeg.

Om du ikke er student da, og har fyllt inn riktig informasjon som kan sjekkes opp. Da tror jeg det fortsatt går siden Norge er et land de godtar at du bor i (siden det står på listen)

Lenke til kommentar

Leste dette på redflagdeals.com nå:

A friend just got off the phone with ACM, for those who have access currently to MSDNAA through ACM might want to get their ISO image and Serial keys off the site "RIGHT NOW"

If you don't put in the verification information (student ID and adviser name) after receive the (ACM) email (after a time period) your MSDNAA account will lock out.

Good luck to those who are not students and signed up hopefully this is just an empty threat from the ACM rep on the phone.

Så de som har fått tilgang allerede, bør laste ned det de trenger og få de lisensene de ønsker så fort som mulig, om de ikke faktisk er studenter og infoen kan sjekkes opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...