Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Jeg får:

"In order to take advantage of ACM's Student Academic Initiative (SAI) Program, you must verify your student status by providing ACM with the following information:

The name of your Faculty Advisor

Your Student Identification Number

Please click on 'My Student Profile' and complete all the required fields."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat, og da er spørsmålet om en skal skrive inn et navn på en faculty advisor og studentnr.. Det er hvertfall forfalsking og du driter deg ut om de faktisk ringer og sjekker..tror ikke de gjør det men at de kansje har fått pålegg fra MS om å legge til det der som en liten "barriære".

 

Jeg tror jeg står over hvertfall..

Lenke til kommentar

Opta inn før man måtte skrive inn studentnummer og Faculty Advisor. Men skrev inn mitt studentnummer (som er på 8 siffer her i Nordland) og lærer. (De ville ha denne infoen etter jeg opta inn)

 

Så i teorien er det ikke noe i veien for at jeg skal komme inn. Men det har snart gått 2 døgn siden jeg opta inn, tror ikke jeg opter ut på ei stund mtp. at jeg kansje ikke kommer inn igjen.

 

Tar en Blodstrupmoen,

Time.. Will.. Show...

 

Edit: typo-licious

Endret av Messhias
Lenke til kommentar

Da har jeg pinglet ut, og hopper av for denne gang. Som mange andre her så fikk jeg opta in, men når jeg skulle skrive inn studentnr og Faculty Advisor så dropper jeg denne. Har sendt mail om utmelding, så får vi se hva som skjer. Får jeg pengene tilbake så er det helt topp, hvis ikke så har jeg råd til de få kronene.

 

Men moro var det lell :)

Lenke til kommentar

Finfin liten test dette stuntet på den moralske ståa i samfunnet i dag.

 

At det sto dårlig til visste man vel fra før, men at rota så til de grader er råtten det overrasker meg.

 

Gratulerer alle dere som har klart å tuske til dere noen småpenger ved å jukse systemet! Regner med dere er skikkelig fornøyd med dere selv. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Finfin liten test dette stuntet på den moralske ståa i samfunnet i dag.

 

At det sto dårlig til visste man vel fra før, men at rota så til de grader er råtten det overrasker meg.

 

Gratulerer alle dere som har klart å tuske til dere noen småpenger ved å jukse systemet! Regner med dere er skikkelig fornøyd med dere selv. :)

 

-KJ

 

 

Takk for tilbakemeldingen!

 

At du blir overrasket sier vel mer on din naivitet enn noe annet..

 

Men nå har det seg vel slik at denne tråden ikke er her for å diskutere moral men om hvordan man lurer et system for å få tak i lisenser til microsoft produkter.

Ja, det er en poll angående moralen, men trådtittel sier ingenting om dette. ;)

 

Tack och hej!

 

 

On topic:

 

Jeg oppdaterer her etterhvert hvis det skjer noe. Har som sagt lagt inn fiktive nummer samt navn, så ser vi hva som skjer..

Lenke til kommentar
Hehe...

 

Prosessen har stoppet opp hos meg også, ble bedt om å spesifisere studentnummer og veileder på min utdanningsinstitusjon. Gjorde det, og nå har ACM igjen gitt beskjed om at jeg innen 24 timer får en e-post med lenke til nedlastningstilbudet.

 

Vi får se... Håper fortsatt jeg får tak i Win 7!

 

T

 

Er student, har lagt inn nødvendig info, men får ingen tilbakemelding. Ingen beskjed om "innen 24 t" får du lenke til nedlastningstilbudet. Heller ingen "opt in" eller "opt out"

Lenke til kommentar
MS har riv ruskende gale priser i Norge så jeg forstår at mange forsøker seg på dette.

 

Enig. Men dersom dette ikke fører frem kan man fortsatt kjøpe Win7 Home Premium for under kr. 1.200,- direkte fra Microsoft Store istedet for å kjøpe fysisk kopi fra fex. MPX til ca. kr. 1900,- (dersom man, som meg, ønsker å kjøre engelsk versjon av OS'et)...

 

Mvh

Harald

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...