Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Hmmm.... Nå får jeg bare "user not active" når jeg prøver å logge inn :s.... Fungerte fint i går kveld, opta in da, skulle bare inn og sjekke nå....

Prøvde å logge inn der selv nå, logget inn uten noe problem.

Ser nå at jeg kommer fortsatt inn med en kompis sin konto, som jeg oppretta til han... Jaja, får opprette en ny en igjen da, så tester jeg med hans når den er klar, har hvertfall opta inn på den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay folkens, jeg opta in i morges. Nå får jeg denne beskjeden:

"In order to take advantage of ACM's Student Academic Initiative (SAI) Program, you must verify your student status by providing ACM with the following information:

* The name of your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

Please click on 'My Student Profile' and complete all the required fields."

Hæ??

Lenke til kommentar

Fikk også opp denne beskjeden med Student ID. Jeg gikk inn på "My Student Profile" å skrev inn mitt Student ID som jeg har på mitt studentbevis bare for å prøve, å fant på et morsomt navn til Faculty Advisor, og vips, så funka det. Om du ikke har et studentbevis så prøv med et tall med 8 siffer.

Lenke til kommentar
Jeg fikk beskjed om å skrive opp en faculty advisor nå og student id etter å ha meldt meg opp på msdnaa?

Siden jeg er student så kan jeg vel skrive inn navnet på læreren min i ikt faget?

Jeg er student og fant informasjonen jeg trenger, men som et tips:

med en gang jeg fyllte inn studentnr(6 siffer ;))

og et navn så kom samme meny igjen hvor man venter

på account!

Dette er ikke en oppfordring, kun informasjon...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Noe som i og for seg bare er rett og rimelig, men lov til å prøve seg =)

Noe jeg er mer skeptisk til, er om pengene blir refundert, eller om de i det hele tatt har blitt ført over enda.

Lenke til kommentar
Ser ut som om dette tilbudet er over for alle som ikke er studenter ja...så nå er det kun studenter som kan benytte seg av dette tilbudet.

Men...må ærlig innrømme at jeg ikke har skjønt dette enda. Er ACM en skole og er det et studium jeg melder meg på? Eller er ACM et "tilbud" der studeter kan melde seg inn?

Jeg er altså student, men ikke IT-student. Kan jeg gå videre i prosessen med god samvittighet? (UiB er med i denne avtalen med Microsoft, men jeg ringte til IT-ansvarlig ved universitetet og fikk beskjed om at tilbudet ikke gjaldt meg...)

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
MEN, for oss som er gyldige studenter.... så skulle vi jo tro at vi fortsatt kan få tilgang. (håper i det lengste på det ihvertfall)

-Tet

På testbrukeren min har jeg nå skrevet inn et random navn på kontaktperson og et random studentnummer...og opta inn på nytt. Så får vi se hva som skjer. Holder dere oppdatert, men tror nok det går mot slutten for dette tilbudet for oss ikke studenter.

Ang penger og refusjon, så tviler jeg på at folk får penger tilbake siden dere ikke har betalt for å laste ned programvaren, men for å bli medlem på ACM.

Men ikke ta sorgene på forskudd å se hva som skjer, og om de godtar random navn og nummer. Anbefaler alle som har betalt i å prøve med random navn og nummer som de krever for å se om hva som skjer. Ut i fra erfaring blir MSDNAA kontoene laget enten i morgen kveld eller fredags morgen, så pass på å ha oppdatert infoen innen den tid.

Anbefaler ikke nye personer som ikke er studenter til å prøve dette tilbudet lengre før vi vet hva de gjør med informasjonen om kontakt person og nummer. Kan jo være vi er heldig at vi slipper unna siden de ikke gidder å ringe til Norge for å sjekke...men kan jo ikke love noe.

Lenke til kommentar
Og hvordan innstallerer jeg softwaren da? har jo ikke cd x)!

Du må nesten ha CD/DVD spiller for å installere den...om ikke må du søke på nett for å se om det er mulig å installere via f.eks USB minne penn eller ligendende.

Jeg har forstått at du kun kan oppgradere fra Vista (og det tar visst ca et døgn) så du bør nok finne en løsning ang ekstern CD/DVD spiller eller eller en boot USB penn.

Idiotisk, hva med alle de som skal studere hjemmefra da?

Er enig, men da er man jo i prinsippet tilknyttet en form for skole og da har man jo et studentnummer og en kontakt person....om man virkelig studerer da.

Lenke til kommentar

Men det er jo litt merkelig da, var det ikke over 300 000 Amerikanere som hadde lest trådene om dette i Usa da? og med en gang det blir diskutert i Norge så går det noen dager og de stenger det ned, etter at til og med MS har sagt at det er greitt.

Personlig tror jeg at det er en eller annen idiot som har selv skaffet seg dette for så å rapportere om dette til ACM, sånn at han kan sitte å le seg ihjel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...