Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)

myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

• JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

• JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

• Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29

Anbefalte innlegg

Registrerte meg på fredagskvelden selv, fikk nå muligheten til og "Opte inn" på acm.org.

Nå får jeg en AA-konto innen 24 timer står det.

You will receive email confirmation of your Developer AA account over the next 24 hours. The email confirmation will provide you with the URL to the ACM/Developer AA Product Search Page.

Fikk den selv akkurat nå :) Da er det bare å vente litt til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Ser i første posten at det er viktig å ikke bruke æøå i navnene.. Tror muligens jeg glemte å fjerne ø'en i høgskole..... Kanskje det er derfor jeg får "Not an active member"...... Jaja.. venter på svar fra help mailen dems. I værste fall får jeg bare registrere meg på nytt med en annen mail, og betale nye 120,- :)

Lenke til kommentar
Hmm.. Ser i første posten at det er viktig å ikke bruke æøå i navnene.. Tror muligens jeg glemte å fjerne ø'en i høgskole..... Kanskje det er derfor jeg får "Not an active member"...... Jaja.. venter på svar fra help mailen dems. I værste fall får jeg bare registrere meg på nytt med en annen mail, og betale nye 120,- :)

Til alle som har fått "Not an active member":

Jeg fant ut ved å sjekke kvitteringa jeg fikk etter å ha betalt, at jeg hadde skrevet feil visakort nummer... Med stor sannsynlighet er det derfor jeg har fått denne feilmeldinga.. Registrerte meg derfor på nytt med samme detaljer, bare en annen mail. Funker fett så langt..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fantastisk tilbud dette her, men kan ikke tenke meg det varer så altfor mye lengre. ACM tjener vel fett, men mulig at Microsoft ikke liker utnyttingen. Dog så er ikke det mitt problem, så jeg kjører på.

Takk for informasjonen!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke benyttet meg av dette siden jeg allerede har msdn aa konto gjennom høgskolen i oslo, datalinje.

Men tilgangen er jo den samme (nesten, jeg får ikke opp fransk versjon).

Til dere som tror dere bare kan installere 1 gang per lisens så er dette feil..

Men når dere prøver og aktivere gang nr 2,3,4,5,6 osv så står det at keyen allerede er aktivert, og da kommer det opp et telefonummer du kan ringe for og aktivere/få hjelp via telefon.

Når du ringer det nummeret så blir du bedt om og lese opp 9 sett med tall som generes i windowsaktiveringsvinduet. Etter du har tastet inn de tallene i telefonen så spør den deg hvor mange ganger du har aktivert windows, da velger du 1. Da blir keyen "låst opp" og du kan trykke tilbake i windows og kjøre aktiveringen på nytt, eventuelt kan du vente litt til i tlf så leser den opp 9 sett med tall du skal skrive inn på windows pc'en (ment for de som ikke har internett).

Dette har jeg prøvd både på win7 pro 32bit og 64bit.

Og det er ikke ulovelig siden du eier keyen.

Endret av schizo-
Lenke til kommentar
Noen som har sjekket om server 2008 r2 kan "kjøpes" på samme måte?

Ser itavisen skriver det er mulig, men er det det?

Skrev foresten "videregående" skole med Å. Har det noen praktisk betydning?

The Developer AA Program includes some of the following software packages:

Windows Vista

Windows XP Professional

Windows Server 2008

Visual Studio 2008 Professional

Visio Professional2007

Office Project Professional 2007

Access 2007

Visual Studio 2005 Team System SQL Server 2005

Expression Studio

Sharepoint Designer 2007

Virtual PC 2007