mehh Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Noen som har hyggepiece? noe og anbefale? Hvert prisen? (dette er en hyggepiece http://slakkline.no/no/produkter/hyggepiece_/onepiece_ Endret 6. september 2009 av mehh Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har ikke hyggepris, vil ikke anbefale en hyggepiece og nei, det er ikke verdt prisen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som har hyggepiece? noe og anbefale? Hvert prisen?(dette er en hyggepiece http://slakkline.no/no/produkter/hyggepiece_/onepiece_ Hadde du vært russ, kunne du kjøpt fra Russeservice o.l De har, og litt billigere. Er ikke russ selv, men vet om noen som er det. Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 på heltdress.no selges det for 901 kr billigste jeg har sett Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hyggepiss? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For all del, bruk den aldri mens noen andre ser deg. Her oppe har det visst blitt en trend mellom noen ungdomsskoleelever og VGS elever. Og det er ekstremt stygt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Her oppe har det visst blitt en trend mellom noen ungdomsskoleelever og VGS elever. Og det er ekstremt stygt. Jeg skylder på rapperne for denne degenereringen av ungdomen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Sikkert digg å daffe rundt hjemme i. Allikevel har man jo joggebukse og hettegenser også. Endret 29. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg bruker helst shorts eller morgenkåpe når jeg først daffer, så jeg skal vel kanskje ikke klage. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 kosedress.no har de billigste jeg har sett til 599, mens heltdress.no har i to farger til 901. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå