YnWa0809 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Heisann:) Jeg er en gutt på 15 år og tenkte jeg skulle kjøre opp til lett mc 125 neste sommer, når jeg fyller 16. Men jeg tenke jeg skulle kjøpe sykkelen før jeg kjører opp, så det er klart. Men spørsmålet er; Hvordan sykkel? Jeg har sett mye på Aprilia rs 125, 06 modell og oppover. Fin sykkel. også sett på yamaha yzf 125, men den er dyr :/ Honda nsr og cbr. Men jeg vil ha en sykkel som er passelig til meg. jeg er 182 høy. Jeg vil ha en sykkel med grom lyd, en som går ganske raskt, og design på sykkelen er også viktig. Kom med eksempler på sykler som sluker bensin noen forslag om hvordan sykkel jeg kan kjøpe ? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Aprilia rs 125, så sinnsykt fin sykkel. Yter godt og. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mito og RS går da bra, men bråker litt mye etter min mening. Ser vel for meg at dette blir en totakt VS firtakt faboy krig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå