Inge90 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei Har kjøpt meg bil, og må så klart ha meg et anlegg problemet er at jeg er ikke så oppdatert på det området, og trenger hjelp. Er veldig glad i bass så det er et must. Pris noe rundt 10k. Fint om dere kunne funnet noe pakketilbud Endret 6. september 2009 av Inge90 Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du kan sjekke på www.bilradiospesialisten.no Mangen bra pakkeløsninger der Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Pakke løsning er 90% bortkasta. Hva har du fra før av? Hvilken årsmodel har du? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du kan sjekke på www.bilradiospesialisten.no Mangen bra pakkeløsninger der Ok??? kan du linke til disse BRA pakkeløsningene?? Jeg finner nemlig kun 1 pakke der som er verdt å kjøpe Trådstarter: hvor i landet bor du?? Og hva har du fra før? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Denne pakka er vel grei? Var det den du mente eller, cossie? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Pakkeløsninger kan være ok de, men de må jo være tilpasset hver enkelt bilmodell og det er det vel bare vi som tilbyr! Send meg gjerne en PM eller mail Inge90, så kan du få et par forslag herfra. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Denne pakka er vel grei? Var det den du mente eller, cossie? Jepp Men det beste er å kontakte en forhandler (feks transmedia), og få et mere "formsydd" forslag, som passer til biltype og musikksmak Endret 16. november 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tenkte meg det Bra pris på den også altså. Skulle jeg starta på nytt så ville jeg nok vurdert den... Endret 16. november 2009 av Carisma_ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå