Gjest Guest_trallala_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og har nå begynt å bli bedre. :)Jeg holder på å øke spisemengden for å venne meg til å spise normalt, men jeg vil ikke legge på meg unødige kilo, siden jeg har lagt en plan med legen over hvor mye kcal jeg skal spise hver dag. derfor lurer jeg på om man legger på seg om man fortsatt har 500 kcal igjen av det daglige inntaket av kcal man skal ha, men at man spiser disse på kvelden? vil karbohydrater lagre seg som fett? kl 20 idag spiste jeg to brødskiver, og to igjen kl 23.00. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ser ikke noe problem i det, har du akkurat dekket ditt kalori behov er det ingen sjanse det blir fett. Slapp av og spis Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du skal få i en del karbohydrater for at kroppen lagrer overskuddet som fett. Bare å slappe av Lenke til kommentar
Gjest Guest_trallala_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 åja, takk for svar. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kroppen tilpasser seg det meste; om du tar en vesentlig del av det daglige inntaket sent på kvelden så utgjør det ikke noe spesielt i forhold til om du tar det tidligere på dagen. Sliter litt med det samme; og når man holder på å komme seg er det viktig å klare å holde det daglige inntaket oppe. Samme hva og når man spiser. Når du har avtalt mengde med legen din så er det ikke et ubegrunnet tall; da er det tilpasset din situasjon og kropp. Hold inntaket stabilt og resten vil stabilisere seg etterhvert. Uansett, det er ikke enkelt. Du er kommet langt allerede. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå