flyfotograf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 God dag folkens. Har prøvd å lete til rundt her på forumet etter lignende saker, men fant ikke ikke noe som var til hjelp (kan godt hende det er noe der), men trenger et raskt svar. Har fått et lite hull i eksos potten på min Gilera Runenr Purejet som jeg har hatt i ca. 1 mnd. Potten virket litt rusten, men det var først igår den begynte å bråke noe jævlig og da fant jeg et lite hull på det røret som går inn i potten. Er det noen her som vet om det hadde gått an å sveise dette hullet eller om jeg på kjøpe en helt ny potte, og hvor mye det koster å fikse den hvis det går an. På forhånd takk for hjelpen. Mvh Alex. Kan sikkert komme med et bilde hvis det er til hjelp? Lenke til kommentar
flyfotograf Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Har da funnet noen bilder jeg kan legge ved. Håper dere kan komme med noe anbefalinger her? Om det er mulig å ta på eksospasta og eksosbandasje og tette det slik, eventuelt ta på noe for å hindre videre rust. Eller om hele potten må vekk? Mvh Aleksander. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tror du må sveise den ja. Om du legger en plate over hullet og sveiser den helt igjen tror jeg det ville funke greit. Ser ikke det som en permanent løsning. Du kan da evt. ta med til et verksted og se om de har en grei løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå