superinvestoren Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hei, Å kjøpe gensere er en smal sak, å kjøpe skjorter er en smal sak, å kjøpe sko er en smal sak, å kjøpe shorts er en smal sak, men når det kommer til bukser... Jeg sliter med å finne noen enkle pene bukser! Jeg er ute etter bukser som er litt smale og uten noen store logoer ol. Stilen min er preget av mye polo ralph lauren.. Er veldig takknemlig for all hjelp, for nå føler jeg at jeg virkelig trenger noen nye bukser! Endret 6. september 2009 av Godseieren Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så, jeans, chinos eller bomullsbukser? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Det blir lettere å anbefale deg noe om du kommer med prisklasse og hvordan type bukse du er ute etter. Men, om du er ute etter chinos til rundt tusenlappen får du noen enkle og fine fra Filippa K, det samme gjelder med jeans hos Acne. Endret 7. september 2009 av snaffle Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Jeans. Pris kan være både 200 og 2000... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ta deg en tur innom butikker som formidler Acne Jeans. Så skal du nok se at du finner noe ålreit. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Takk. Flere tips? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hugo Boss eller Armani? (Ikke logo-flash Armani'ene,men de andre om du skjønner) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tiger har noen bukser som er greie. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sverger til Tiger buksene mine. Anbefales. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Tiger har noen bukser som er greie. Ja, etter min mening er de også det - helt greie. Hugo Boss eller Armani? (Ikke logo-flash Armani'ene,men de andre om du skjønner) Jeg skjønner, og de har jeg allerede flere av.. På jakt etter noe nytt.... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gant eller Marlboro Classics da muligens? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror ikke han er ute etter "pappa-stilen". Ville tatt en titt på f. eks. April 77 og J. Lindeberg. I tillegg er jo Acne nevnt, og jeg har en fra Pour som jeg er godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 GANT synes jeg er pent... men, men. Hvor gammel er TS forresten? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Takk for tips, Jonas. Jeg er ikke ute etter noen gubbe-stil.. Alderen er 18. Tar gjerne i mot tips til bomullsbukser og.. Jeg leter og leter, men finner ikke noe som faller i smak. Endret 15. september 2009 av Godseieren Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ville sjekket ut Dior Homme og APC. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fretex og Sole Service. Jess. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ville sjekket ut Dior Homme og APC. Dior Homme og APC er kanskje ikke helt optimalt for en 18 åring mtp. pris. Støtter Jonas med Lindeberg, Acne og April77. Har også et par fra Earnest Sewn jeg er fornøyd med. Ang. bommulsbukser så har Filippa K, ToS, Our Legacy og NN07 bomullsbukser som er bra. Så forøvrig et par litt røffe "penbukser" fra Filippa K her om dagen om det skulle være av interesse. Passer nok bedre til fest enn hverdags, men så fester man jo også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Bilde av disse røffe fra Filippa K, AnewZ. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tiger har noen bukser som er greie. Har jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå