ilpostino Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg planlegger en tur til Balearene i påsken men fant ut at ingen av reisebøkene mine dekker denne øygruppen. Planen er å dra innom Mallorca, Ibiza og Minorca. På Minorca er planen å se gamlebyen og Monte Toro, på Mallorca planlegges Katedralen Le Seu og Palau de l'Almudaina sees og på Ibiza planlegges Es Vedra, Passeig de ses Fonts i San Antonio, gamledelen av Ibiza by, hippimarkedet og Cova de Can Marçà. hvilke andre steder anbefales? Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg planlegger en tur til Balearene i påsken men fant ut at ingen av reisebøkene mine dekker denne øygruppen. Planen er å dra innom Mallorca, Ibiza og Minorca. På Minorca er planen å se gamlebyen og Monte Toro, på Mallorca planlegges Katedralen Le Seu og Palau de l'Almudaina sees og på Ibiza planlegges Es Vedra, Passeig de ses Fonts i San Antonio, gamledelen av Ibiza by, hippimarkedet og Cova de Can Marçà. hvilke andre steder anbefales? Mallorca: Cap Formentor, helt i nord-øst. (Du trenger leiebil.) Få med deg solnedgangen i havet MEN: Bilveien ut er verre enn smale svingete vestlandsveier. Unngå midt på dagen i høysesongen (=møtende engelskmenn som ikke helt mestrer høyrekjøring rundt neste sving) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå