Gå til innhold

Hvilke steder anbefaler dere på Balearene?

ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger en tur til Balearene i påsken men fant ut at ingen av reisebøkene mine dekker denne øygruppen. Planen er å dra innom Mallorca, Ibiza og Minorca. På Minorca er planen å se gamlebyen og Monte Toro, på Mallorca planlegges Katedralen Le Seu og Palau de l'Almudaina sees og på Ibiza planlegges Es Vedra, Passeig de ses Fonts i San Antonio, gamledelen av Ibiza by, hippimarkedet og Cova de Can Marçà.

hvilke andre steder anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg planlegger en tur til Balearene i påsken men fant ut at ingen av reisebøkene mine dekker denne øygruppen. Planen er å dra innom Mallorca, Ibiza og Minorca. På Minorca er planen å se gamlebyen og Monte Toro, på Mallorca planlegges Katedralen Le Seu og Palau de l'Almudaina sees og på Ibiza planlegges Es Vedra, Passeig de ses Fonts i San Antonio, gamledelen av Ibiza by, hippimarkedet og Cova de Can Marçà.

hvilke andre steder anbefales?

Mallorca: Cap Formentor, helt i nord-øst. (Du trenger leiebil.) Få med deg solnedgangen i havet :love:

MEN: Bilveien ut er verre enn smale svingete vestlandsveier. Unngå midt på dagen i høysesongen (=møtende engelskmenn som ikke helt mestrer høyrekjøring rundt neste sving) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...