Flakkmeister Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Med det innebygde nettverkskortet på XBox kan man linke og koble til hub akkurat som på en PC! Kanskje det i fremtiden en gang blir XBox-Gathering? Kanskje litt tungvindt å ta med TV`en da, men til gjenjeld kan man sitte fire på en maskin da :smile: Tenk så fett på Halo!! _________________ System temp på 22 grader ! CPU Temp på 26 grader (med luft) :eek: ! Athlon 1000 384MB RAM AOpen HQ08 ________________________________________ ({{FlakkMan}}) >>[email protected]<< [ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2002-01-24 20:00 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Ja, hvis man ønsker det.. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 4 på en 28/32" tv går nok greit med x-box - men med n64 og 4 players så STINKER GRAFIKKEN! man ser ikke hvor man er, går, eller hvor siktet ens er osv. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Flere enn meg som synes kontrollerne på PS2/XBox så IKKE er laget for fps? For et knot! Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 01:26, PeeJay skrev:Flere enn meg som synes kontrollerne på PS2/XBox så IKKE er laget for fps? For et knot! Ja jeg kan ikke skjønne at det er noe kult å spille førsteperson skytespill på en konsoll, med mindre en har mus og tastatur koblet til. Aner ikke om det går ann engang. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 XBox har USB 2.0 controller ports. Du kan bruke USB mus, tastatur, gamepad etc. Så det er ikke så ille likevel :smile: Lenke til kommentar
Jaw Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 HVA!!??! Mus og tatatur på x-box'en?? Kan man virkelig bruke d? I så fall MÅ jeg ha en :smile: Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har prøvd Halo på xbox, det er litt uvant med kontrolleren til å starte med, men du vennre deg til det, etter en stund er det veldig bra egentlig. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Dreamcast har mulighet for både mus og tastatur, og i bla. Unreal Tournament for DC så kan en bruke disse. Det er endel FPS som bare har blitt porta over til konsoll, de spilla er ofte knotete å spill med en pad. Men det finnes og eksempler på FPS laget spes. konsoll, og på disse fungerer det flott med pad. Det beste jeg har prøvd av den type spill er Outtrigger, 4 player tar HELT av, og kontrollene er geniale :smile: Lenke til kommentar
Fro Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Les denne reviewn: http://gamereviewers.com/shadow/xbox/shoot...oters/halo.html "Controls: 10 Makes you wonder what anyone would ever want with a keyboard and mouse" Jeg vendte meg til det på null komme niks, etter 10-20 så kunne jeg sikte nesten perfekt. Men selfølgelig så er det jo best med mus på keyboard :smile: Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Synes kanskje at hele greia med hub-linking er et must. Du kan jo tross alt ikke spille 4-player med bots i multiplayer, altså computer styrte motspillere. Og med de store banene i Halo, er det litt rart at Bungie ikke inkluderte det. Det blir litt vel tungvint å koble sammen 4 xbox'er 4 tv'er, som må være store for at det skal være mulig å se. I tillegg må man ha 4 Halo, og 16 kontrollere. Det er kult at de har inkludert muligheten, men det hadde definitivt vært fetere med bot'er. Hvis man skal punge ut for tastatur og mus, hub og nettverksledninger hvis man ikke har det, i tillegg til DVD-kit og 4 kontrollere, har man en temmelig dyr konsoll. Dessuten kan bare en spiller bruke tastatur og mus på hver Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå