morgan_kane Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 har tenkt å velge en forfatter. tenkte litt på arthur arntsen som har skrevet oluf bøkene. er det noen som kan komme med noen innspill her? kan det bli bra? eller bør eg gå for noe av de tradisjonelle forfatterne, knut hamsun etc. hvordan er det å skrive særemne uten noe forfatter relatert? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Velg eit særemne som ligg nærmast mogleg dine eigne interesser, så blir det mykje lettare å gjennomføre det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Og ikke velg en forfatter som du vet andre også skal ha om,da blir det mer konkurranse om karakterene enn ellers. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Og ikke velg en forfatter som du vet andre også skal ha om,da blir det mer konkurranse om karakterene enn ellers. va det eg tenkte når eg skulle ta artur arntsen. er vell ikke av de vanlige å skrive særemne om. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg trenger også hjelp til å skrive særemne.. Tenkte først på å sammenligne en sang og en film som handlet om samme historiske hendelse, men ble litt for lite å skrive om. Så tenkte jeg å skrive om Kaizers Orchestra og hvordan de skildret samfunnet på den tiden de legger sangene til, men også dette blir litt vanskelig.. Om jeg skal skrive noe om forfattere skal jeg nok ha om Tolkien, men HVA skal jeg skrive om? Kommer ikke på noe jeg kan skrive såpass langt om skrive om (Svar ønskes så fort som overhodet mulig:)) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Du får vel bare skildre om selve personen,kort om oppvekst og bakgrunn,hans utvikling som forfatter,kritikken,rosen og annerkjennelsen,litografien,filmene etc. bruk hva du kan finne av stoff.Lag en problemstilling til oppgaven,som du i gjennom selve oppgaveskrivningen kan besvare som et siste kapitell i ditt særemne. Endret 7. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå