perpyro Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 FRP. vil endre arbeidsmiljøloven til fordel for arbeidsgiverne. De kaller det og gjøre arbeidslivet mere fleksibelt. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Alle sammen på Stortinget: for ikke å være for at kongen skal ha makt. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Om man ikke har lest gjennom alle partienes partiprogram er det rimlig å anta at man ikke besitter nok informasjon til å ta en rasjonell beslutning når det kommer til valg av parti. Så for å unngå å ta et irrasjonelt valg bør man derfor velge å ikke stemme. Hvorfor ikke stemme AP: Elitistisk holdning overfor massene. Hvorfor ikke stemme SV: "Lett kommunister" som vil ta alle pengene du tjener og gi til de som går på trygd. Hvorfor ikke stemme SP: De er altfor opptatt av bønder og breiband. Hvorfor ikke stemme Rødt: Du er ikke en ignorant tulling Hvorfor ikke stemme Venstre: Fordi Sponheim tror han er konge når han har 5% av velgerne i ryggen. Hvorfor ikke stemme Høyre: Har egentlig ingen god grunn. Lite karismatiske ledere kanskje? Hvorfor ikke stemme KRF: Du går ikke i kirke hver søndag. Hvorfor ikke stemme FRP: Du er inkompetent og er redd at jobben ryker om arbeidstakere får mindre rettigheter. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 FRP: Menneskesyn, verdenssyn og tvilen om menneskeskapte klimaendringer Lenke til kommentar
malcite Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Om man ikke har lest gjennom alle partienes partiprogram er det rimlig å anta at man ikke besitter nok informasjon til å ta en rasjonell beslutning når det kommer til valg av parti. Så for å unngå å ta et irrasjonelt valg bør man derfor velge å ikke stemme. Hvorfor ikke stemme AP: Elitistisk holdning overfor massene. Hvorfor ikke stemme SV: "Lett kommunister" som vil ta alle pengene du tjener og gi til de som går på trygd. Hvorfor ikke stemme SP: De er altfor opptatt av bønder og breiband. Hvorfor ikke stemme Rødt: Du er ikke en ignorant tulling Hvorfor ikke stemme Venstre: Fordi Sponheim tror han er konge når han har 5% av velgerne i ryggen. Hvorfor ikke stemme Høyre: Har egentlig ingen god grunn. Lite karismatiske ledere kanskje? Hvorfor ikke stemme KRF: Du går ikke i kirke hver søndag. Hvorfor ikke stemme FRP: Du er inkompetent og er redd at jobben ryker om arbeidstakere får mindre rettigheter. Det er irrasjonelt å ikke stemme å. Selv om man ikke er enig med noen så går det an å stemme blankt. Ved å stemme blankt så sier du at jeg har en mening men det er ingen av partiene som er på nær lik linje med mitt syn å fortjener derfor ikke min stemme. Ved å ikke stemme (ikke gjøre noe som helst altså, ikke blank stemme engang) så sier man derimot at man ikke bryr seg å på en måte så mister man retten til å si noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 SP: De ønsker ikke ulv i norsk fauna. Dette gjelder også FRP, for øvrig. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er irrasjonelt å ikke stemme å. Selv om man ikke er enig med noen så går det an å stemme blankt. Ved å stemme blankt så sier du at jeg har en mening men det er ingen av partiene som er på nær lik linje med mitt syn å fortjener derfor ikke min stemme.Ved å ikke stemme (ikke gjøre noe som helst altså, ikke blank stemme engang) så sier man derimot at man ikke bryr seg å på en måte så mister man retten til å si noe i det hele tatt. Så om man er motstander av det demokratiske systemet og følgene et slikt system har så bryr man seg ikke om samfunnet og mister retten til å åpne kjeften? Ytringsfrihet ftw. Logikken i dette landet er helt på trynet... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 AP: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3253840.ece "Politisk rådgiver Tarjei Skirbekk i Utenriksdepartementet forteller at det ikke er naturlig for Jens Stoltenberg å kommentere saken. Siden kritikken ikke kommer fra en partileder. " Alle skal med(?) Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er irrasjonelt å ikke stemme å. Selv om man ikke er enig med noen så går det an å stemme blankt. Ved å stemme blankt så sier du at jeg har en mening men det er ingen av partiene som er på nær lik linje med mitt syn å fortjener derfor ikke min stemme.Ved å ikke stemme (ikke gjøre noe som helst altså, ikke blank stemme engang) så sier man derimot at man ikke bryr seg å på en måte så mister man retten til å si noe i det hele tatt. Så om man er motstander av det demokratiske systemet og følgene et slikt system har så bryr man seg ikke om samfunnet og mister retten til å åpne kjeften? Ytringsfrihet ftw. Logikken i dette landet er helt på trynet... I praksis nei, men se på det slik. Om du ikke engang dukker opp for å stemme så viser man også at man ikke har noe som helst interesse for å ville forandre landet til det bedre heller (iallefall ikke i forhold til politikk) Selv om man ikke er enig i noen av partiene, det å stemme blankt viser iallefall at man har et ønske om å ville forandre på noe, det bare er ikke noe som de nåværende partiene deler et felles syn med deg. Ytringsfriheten din er ikke i praksis påvirket i det hele tatt, men for å kunne si sin mening så bør det gjerne være et krav til å delta i hva som er realiteten for den politiske situasjonen i dag uansett. Selv du er vel enig at det hjelper fint lite å være imot noe å ikke si sin mening om det, ikke sant? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 SV: er dritt lei miljømaset rett og slett Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Høyre: lurer velgerne sine med å la være å oppgi hvilke partier de vil regjere med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 KRF: Abortsynet og ekteskapsloven. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 SV: Vil ut av NATO. Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 AP: Alt for mye innvandring.... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) jeg har også sett at ingen har noe spesielt imot venstre. så hvorfor stemmer dere ikke fuckings venstreeeeeee. det skal jeg. FRP: skattelettelser er ikke for "de fleste", den er for de jævlig rike. Endret 14. september 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Frp, fordi de representeres av personer som dette: Link for leselig bilde : http://bildr.no/view/487661 Endret 14. september 2009 av Thend Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Frp, fordi de representeres av personer som dette: Link for leselig bilde : http://bildr.no/view/487661 «Din største kulturopplevelse det siste året?» «- Jeg kommer ikke på noe.» Selv ikke en film på den lokale kinoen? Vekk med kulturdrepere! FrP: Gretne og sinte Siv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 AP: Giske. SP: Navarsete. Mest ubrukelige samferdselsministeren ever. RV og SV Fordi: De står for den samme kommunistiske politikken. Itillegg har de har overhodet ikke peiling på næringliv. Hvis navn skal nevnes: Giske Halvorsen Støre Halvorsen Brustad Halvorsen Hansen Halvorsen Strøm Eriksen Halvorsen Storberget Halvorsen Solheim Halvorsen Navarsete Og Brustad igjen. Itillegg kommer jo alle dem som var nødt til å gå av i denne skandalepregede regjeringen. FRP: Siv Jensen FrP: Gretne og sinte Siv. Er det flere enn meg som finner det fullstendig meningsløst å bare oppgi et navn på noen i partiet? Fokuser heller på sakene fremfor folka synes jeg. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er det flere enn meg som finner det fullstendig meningsløst å bare oppgi et navn på noen i partiet? Fokuser heller på sakene fremfor folka synes jeg. Nja både og. Partilederen synes jeg bør være grunn nok. F. eks er Sponheim såpass spesiell at det i seg selv bør være grunn nok til å ikke stemme på Venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå