Gå til innhold

Post 1 grunn til å ikke stemme på et bestemt parti (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FRP: Dei fører ulik politikk alt etter kvar dei er i landet. I Sogn og Fjordane seier dei at landbruksstøtta ikkje skal reduserast og i Møre og Romsdal seier dei at "å selje alkohol på bensinstasjonar er ikkje vår politikk". Det stemmer jo ikkje med det ein høyrer frå FRP i Oslo.

FRP: Dei kommer til Bergen og seier en ting, så sier dei det stikk motsatte en annen plass :o

Lenke til kommentar

Høyre: Hevder de er næringsvennlige (Sitat Torbjørn Røe Isaksen under skoledebatt på Porsgrunn VGS i 2005), men innførte i forrige stortingsperiode røykelov, barskogvern og kvotering av kvinner inn i private styrer. De er mao. for en reduksjon av eiendomsretten, akkurat som de andre partiene.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Rødt: De erkjenner ikke at biler er noe mennesker trenger.

Kilde?

Leste noe om vei og bil i VG eller Dagbladet her om dagen. Nesten alle partier hadde nevnt noe på hvert punkt men på flere av Rødt sine så sto det at det var noe de ikke hadde tatt stilling til eller noe i den duren. De som stemmer Rødt fortjener vel neppe å eie en bil uansett. :)

Lenke til kommentar
Abort-Motstandernes Liste: De er imot abort og mener vi må få mer Gud inn i skolen, og Darwin ut.

Den vil jeg si meg enig i!

Jeg vil ha Gud så langt vekke fra skole og barnehage som mulig. Hva har religion med dette å gjøre?

Greit nok med sånn spesial skoler/barnehager med bare kristne, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '6' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
FRP: spiller for mye på frykt.

Haha! Her følger vi med. Hvis du hadde fulgt med så hadde du kanskje hørt at det er Kristin Halvorsen som driver skremselspropaganda. Hender hun får sånne anfall når hun er på vei til å innse borgerlig flertall...

Uansett:

SV: Glad i å bruke penger, men ikke glad i å skape penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...