Gavekort Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Post kun 1 grunn til å ikke stemme et parti du ikke liker. Den skal ikke være så veldig lang, la oss si maks 100 bokstaver. Har du noe du skulle diskutert eller klaget på så får du lage en egen tråd. Alle diskusjoner vil rapporteres og forhåpentligvis fjernes. Jeg begynner: FRP: Lover massevis av ting som ikke kan finansieres og som du og dine etterkommere likevel må betale for en gang. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 FRP:Ja til aktiv dødshjelp. Ifølge wikipedia, er det flere kategorier av aktiv dødsjelp, jeg vil si meg mest imot det som kalles "Aktiv forårsaking av død (aktiv involuntær eutanasi)" Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du oppretter en tråd på et diskusjonsforum hvor du innfører totalforbud mot diskusjoner? Ont: SV: Vil ut av NATO. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 AP: Stilte seg bak forslaget om hijab i politiet og ny blasfemiparagraf i vår. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 FRP: Dei fører ulik politikk alt etter kvar dei er i landet. I Sogn og Fjordane seier dei at landbruksstøtta ikkje skal reduserast og i Møre og Romsdal seier dei at "å selje alkohol på bensinstasjonar er ikkje vår politikk". Det stemmer jo ikkje med det ein høyrer frå FRP i Oslo. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Høyre: Fordi de vil ha Norge inn i en proteksjonistisk union som skal gjøre hele Europa til en gjennomregulert, sosialistisk enhet. Som et element i dette, vil de ikke legge ned veto mot datalagringsdirektivet, som er et langt skritt mot et totalitært samfunn. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SV: De vil fjerne karakterer fra skolen og har generelt en elendig utdanningspolitikk som ikke funker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Abort-Motstandernes Liste: De er imot abort og mener vi må få mer Gud inn i skolen, og Darwin ut. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 FRP: Vil ødelegge Norge ved enorm pengebruk kombinert med skattelettelser, sammtidig som de vil skade Norges rykte i Norge og verden ellers. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Som heavenly sa, FRP. De motsier seg selv med bedring innen landbruk men mer import av varer, de vil fjerne alle skatter og drive norge konkurs. Pluss at jeg absolutt ikke vil ha siv jensen som statsminister. Verre argumenter har jeg aldri hørt fra noen før. "hei, jeg er siv jensen. jeg gjentar meg selv 15 ganger på 4 minutter, fordi jeg ikke aner hva jeg snakker om" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 AP: Giske. Elaborate. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SV: Høye skatter og avgifter som ikke de skader de rike i så nær grad som de med dårlig råd, og de små/mellomstore bedriftene. Way to go! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 SP: Navarsete. Mest ubrukelige samferdselsministeren ever. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 FRP: Tviler på at klimaforandringene er menneskeskapte. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 FrP: Hele deres program er gjennomsyret av enkle og kortsiktige løsninger på kompliserte problemer. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 FrP: privatisering av helsesektoren. Om du brekker foten og møter opp på sykehuset, så vil de også gjerne tvinge på deg en nyreoperasjon du ikke trenger. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 AP: Skyldige i opprettelsen av A og B gjengen, samt 90% av den resterende kriminaliteten i Oslo(takket være integreringspolitikken sin). Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 FRP: Jææææævla irriterendes spam-sms!! Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) RV og SV Fordi: De står for den samme kommunistiske politikken. Itillegg har de har overhodet ikke peiling på næringliv. Hvis navn skal nevnes: Giske Halvorsen Støre Halvorsen Brustad Halvorsen Hansen Halvorsen Strøm Eriksen Halvorsen Storberget Halvorsen Solheim Halvorsen Navarsete Og Brustad igjen. Itillegg kommer jo alle dem som var nødt til å gå av i denne skandalepregede regjeringen. Endret 11. september 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå