blob saget Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Er du en av de som har politiske eller samfunnsrelaterte meninger, men ikke gidder å stemme? Kanskje du tenker "det er jo bare én stemme", eller "politikk interesserer meg ikke"? Tro det eller ei, politikken som føres i landet påvirker deg uansett, og da kan det kanskje være greit å bry deg litt. Er du en av disse sofavelgerne så kan du kanskje ha godt av å se . Dette er en kort photostory som ble laget på svært kort tid i forbindelse med en åpen introduksjonoppgave til studieretningen digital medieproduksjon ved HiØ. Den ser kanskje litt amatør ut, og noen bilder er litt upassende og burde byttes ut, men jeg mener at budskapet er viktig og at kommer klart frem i filmen. EDIT: Nei, det er ikke jeg som snakker, og ikke klag på østfolddialekta. Endret 6. september 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det blir for dumt å klage over politikerene når man ikke har gitt sin stemme! Har ikke bestemt meg 100% enda, men står mellom to partier, og stemme skal avgis neste mandag! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg er usikker på hva jeg skal stemme, det står blandt minst tre fire partier som jeg delvis holder med. Jeg vurderer likevel å stemme, er det mulig å ikke stemme på noen partier, og hvordan gjør jeg isåfall dette? Endret 6. september 2009 av dabear Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er usikker på hva jeg skal stemme, det står blandt minst tre fire partier som jeg delvis holder med. Jeg vurderer likevel å stemme, er det mulig å ikke stemme på noen partier, og hvordan gjør jeg isåfall dette? Då stemmer du blankt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Og hvordan stemmer jeg blankt? Det var det jeg lurte på. Jeg forstår det slik at det er ett ark for hvert parti? er det også et blankt ark jeg kan velge å legge ved, istedet? Endret 6. september 2009 av dabear Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 God oppfordring, enn om kjip presentasjon, her kunne dere gjort mer gutta, budskapet er enn det viktigste, når vi har muligheten til å delta, så gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå