Mynotir Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Pådro meg en skikkelig forkjølelse for et par dager siden. Nå hoster jeg noe gæli', men føler meg veldig bra. Koser meg skikkelig og hører på mye høy musikk mens jeg spiller Audiosurf. Jeg er veldig gira. Jeg har alltid hatt det sånn at når jeg et punkt i forkjølelsen blir alt skikkelig ålreit. Er det vanlig, og hva er det som forårsaker dette? Jeg har tatt mye repsils og drukket mye lunkent vann. Bortsett fra det har jeg ikke spist særlig mye (bortsett fra pizza). Endret 6. september 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det går an å bli "høy" på C-vitaminer vet du :-) Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ser ut som jeg skal legge om kostholdet mitt til mer C-vitaminer. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg blir alltid litt merkelig hvis jeg får littegrann feber, kan det være det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå