Skribenten_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 noen som har hørt om Forex Automoney? link Ja de som står bak vil jo bare tjene penger på deg, det er ikke det jeg sier. Det gjelder alle som driver med forening, men jeg lurer bare på om noen har vært borti noe lignende tjenester og hvordan det er. Og om det virkelig ER mulig å tjene penger på det? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det virker som at du forstår at dette bare er tull, men du håper likevel at noen kan bekrefte at det går an å tjene penger gratis : ) Lenke til kommentar
investor Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 http://www.svindelguiden.com/forexautomoney Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har kjøpt et program med det ganske sære navnet Forex FapTurbo, og det virker faktisk ganske troverdig. Det er masse videoer hvor de går gjennom Forex-markedet og hvordan programmet kan bearbeide denne informasjonen. Jeg satte opp programmet og du har faktisk veldig god mulighet til å endre på hvordan den skal oppføre seg. Mange instillinger. Jeg satte opp en demokonto med 500 dollar for å kunne se hvordan det gikk, men ble skuffet da programmet ikke greide å rake inn noe profitt. Leste litt på forumene og det viste seg at jeg brukte en strategi som krevde langt høyere kapitalinnskudd enn 500 dollar. Siden har jeg ikke satt meg mer inn i det rett og slett fordi jeg ikke orker. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har kjøpt et program med det ganske sære navnet Forex FapTurbo, og det virker faktisk ganske troverdig. Selvfølgelig virker det troverdig. Du skal jo bruke opp pengene dine i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå