DilliMusic Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Heisann lurte på hvordan denne oppdateringen fungerer. er det en tilleggs pakke som kun blir installert på pc med allerede installert Cubase 4 hvis det er den oppdateringen jeg kjøper? eller hvordan fungerer det? så hvis jeg kjøper en mac eller ny pc så må jeg først installere cubase 4 så oppdateringen eller? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis du allerede har 4 installert installerer du bare 5 ved siden av, cubase 4 blir ikke påvirket Kjøper du ny pc installerer du kun 5 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 så egentlig er det en fullversjon jeg får når jeg oppgraderer altså? Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Nja, det finnes flere oppgraderinger, den til fullversjon koster mest, ikke overraskende. Prisen går også på hvilken versjon av 4'ern du har. Står litt om det på steinberg sine nettsider Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjøper du oppgraderingen får du en fullversjon og en kode for oppgradering av lisensen på syncrosoft-dongelen. lett. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 https://shop.steinberg.net/cgi-bin/pp/reg=N...=NO?lst=L101008 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Kjøper du oppgraderingen får du en fullversjon og en kode for oppgradering av lisensen på syncrosoft-dongelen. lett. very nice Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kjøper du oppgraderingen får du en fullversjon og en kode for oppgradering av lisensen på syncrosoft-dongelen. lett. very nice Som sagt.... det er to forskjellige versjoner av oppgraderingen, en som gir fullversjon, og en som gir studioversjonen.... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 kan jeg avinstallere cubase 4 før jeg installerer oppdateringen? har vel ikke noe å si siden det følger med kode til oppdatering av iLok? har surret mye med mapper så vi slette alt og ordne det på nytt også trenger jeg jo ikke 4 og 5 på pc'n Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Godt spørsmål. Jeg hadde sendt en mail til steingberg og hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå