Ursa Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei hopp! Topic sier det meste. Jeg har mista strømforsyninga til min trofaste Compal-traver, og trenger ny. Jeg synes de var litt dyre på Multicom (400-500 kr) og har derfor lyst å kjøpe en billigere, gjerne universalforsyning. Er det noen som har hatt dårlige erfaringer med disse? Jeg har brukt en zepto-forsyning innimellom for nesten tilsvarende modell, men da har strømforsyninga kutta etter ca 1 time (zeptoen hadde kun celeron-prosessor, så jeg lurer på om denne strømforsyninga er mindre og ble varm og derfor kutta ut?) På forhånd takk for alle kommentarer og tips! Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 jeg bumper kun denne ene gangen - anyone? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Skulle bare si at den de har på mamoz.no funka fantastisk. Kosta 500, men fikk med både bil, fly- og nettadapter samt masse plugger til alle mulige laptopper. Den har litt mindre effekt enn de 4.74 amperene som compalen krever. Men funker fett. Vil bare anbefale den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå