bandreas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei Har i det siste opplevd mye lagg når jeg spiller CoD: MW. Spiller ikke mange andre spill som "krever" for tiden, men har lekt litt med LBP feks uten lagg da. Uansett, når jeg spiller banen "Bog" eller opplever airstrikes og herlikopter samtidig kan laggen bli intens. Latency er urelevant for denne typen lagg virker det som, men jeg kan ha alt fra 2 gule streker til 4 grønne. Men når et helikopter kommer så har jeg etter patched da begynt å lagge bemerkelsesverdig mye. Er det flere som har opplevd dette? Er det ps3'n som begynner å slite? Er det patchen som har gjort CoD: MW mer krevende? Er litt skremmende så vil bare høre om det bare er meg Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg sliter ikke med Cod. Tror virkelig ikke det er Ps3en som sliter. Har den nok lufting? Kan være det som er problemet. Kan også være den oppdateringen. Endret 7. september 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Satt den frem nå så den har max lufttilførsel, tester senere i dag om det fungerer. Skjønner ingenting av denne laggen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Ble bedre når den fikk stå mer åpent, så håper på at det var det eneste som var feil. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis gamle Eiolf tok kvelden Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ble bedre når den fikk stå mer åpent, så håper på at det var det eneste som var feil. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis gamle Eiolf tok kvelden Hehe.. Nei hadde Eiolf tatt kvelden hadde det blir kjedelig. Men det pleier og være problemet med laging. At de ikke får nok luft osv. Så den må stå luftig og gått, Så skal det gå fint fint Endret 9. september 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå