Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da skjønner du deg nok ikke på fordelene. Det er flere som har trade-in programmer og da koster det deg maks 400,- å bytte til den nye og bedre konsollen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvem er det som har et slikt trade-in-program? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har. Det gjelder FW og er likt på begge. Begge tar feil. Den gamle mangler noe i hardware som gjør at den ikke kan bitstreame HD lyd. Det har ikke mye å si da den i stedet kan dekode HD formatene og sende de som PCM. Lyden du får ut i forsterkeren er altså den samme, det er ikke snakk om tap av kvalitet eller noe sånt. Se på TrueHD/DTS-HD som ZIP og RAR. Den nye kan altså bitstreame, det vil si at receiveren ta seg av dekodingen i stedet. Mulig dette kan ha noe å si for ytelsen om spill brukte disse, men det er bare spekulasjon fra min side. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hvem er det som har et slikt trade-in-program?Vet ikke om jeg vil si det siden jeg ikke vil at de skal gå tom for konsoller før jeg bytter inn min Neida, Gamestop tar din gamle konsoll og to spill og gir det en PS3 Slim for 399,-. Velg noen spill du ikke liker, god deal. Endret 10. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Mener du f.eks en ps2 og to orginale spill? Hmm isåfall er det kult. Men gjør det noe om den er flashet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Din gamle PS3 + 2 spill. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De av dere som har byttet, hvordan har dere lagt over data som dere ønsker å beholde og hvilke data må man ta vare på? Går utifra at savegames er noe man må ta vare på, hva må man kopiere da? Formaterte dere harddisken før dere byttet inn? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Din gamle PS3 + 2 spill. Okei x) Trodde virkelig jeg skulle få et sinnsykt tilbud her nå hehe. Jaja x) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De av dere som har byttet, hvordan har dere lagt over data som dere ønsker å beholde og hvilke data må man ta vare på? Går utifra at savegames er noe man må ta vare på, hva må man kopiere da? Formaterte dere harddisken før dere byttet inn? Bare ta savegamene over på en minnepinne Lenke til kommentar
huldal Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Da har jeg solgt min gamle ps3 og bestillt en slim på elkjop.no Fikk et tips om at prisen hos elkjop vil stige etter helgen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bytt inn ps3en. Hvor lenge har du hatt bden btw? hvis den står tett og får dårlig luft er det bedre å bytte inn den gamle, og få en ny slim som er ,lettere å få med seg, pluss bruker mindre strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå