Gå til innhold

Ps3 slim? Eller den gode gamle?


lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har.

 

Det gjelder FW og er likt på begge.

 

Begge tar feil.

 

Den gamle mangler noe i hardware som gjør at den ikke kan bitstreame HD lyd. Det har ikke mye å si da den i stedet kan dekode HD formatene og sende de som PCM. Lyden du får ut i forsterkeren er altså den samme, det er ikke snakk om tap av kvalitet eller noe sånt. Se på TrueHD/DTS-HD som ZIP og RAR. Den nye kan altså bitstreame, det vil si at receiveren ta seg av dekodingen i stedet. Mulig dette kan ha noe å si for ytelsen om spill brukte disse, men det er bare spekulasjon fra min side.

Lenke til kommentar
Hvem er det som har et slikt trade-in-program?
Vet ikke om jeg vil si det siden jeg ikke vil at de skal gå tom for konsoller før jeg bytter inn min :p

 

Neida, Gamestop tar din gamle konsoll og to spill og gir det en PS3 Slim for 399,-. Velg noen spill du ikke liker, god deal.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De av dere som har byttet, hvordan har dere lagt over data som dere ønsker å beholde og hvilke data må man ta vare på? Går utifra at savegames er noe man må ta vare på, hva må man kopiere da? Formaterte dere harddisken før dere byttet inn?

 

 

Bare ta savegamene over på en minnepinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...