lasse_hansen87 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei sann. Sitter her og er stolt eier av en Ps3, 40GB, synes denne ps3èn er helt konge. Men ser at ps3 slim er ganske rimlig nå også. Synes folk at jeg bør bytte ut min "gamle" ps3? Og kjøpe den nye?? Er ikke noe endringer innvendig etter som jeg har forstått, med hardwaren altså? Er stor fornøyd med den "gamle" ps3èn.. Den fungerer og ikke noe feil med den Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ikke bytt sier jeg:P slim har 80gb hardisk større... Men for 700-800kr kan du kjøpe en 500gb til din playstation, pluss den du har kan du ha linux på men ikke slim. Det har ikke så mye å si for meg da. Men begge er helt like i hardware da, noen mener siden den er så liten må den være litt dårligere eller bli varm, men det er jo ny teknelogi så det er jo bedre men mindre størellse da:P Men jeg ville beholdt den du har. Den er jo finere da;P Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Er ikke helt lik hardware slik jeg har forstått det — diskdrevet skal være mye treigere i den nye i alle fall. Dessuten kommer den vel med ny firmware, kan man få det til den gamle uten hacking? Ja. Endret 6. september 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ja den gode gamle er mye penere. Er veldig fornøyd med den. Så da beholder jeg den. Blir nok ikke noe ny ps3 på meg føre den gamle tar kvelden. hehe Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dessuten kommer den vel med ny firmware, kan man få det til den gamle uten hacking? Ja, begge PS3-versjonene har samme FW. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har. Det gjelder FW og er likt på begge. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har. Det gjelder FW og er likt på begge. Flotte greier Mener å ha hørt at fat-versjonen ikke fikk det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Foretrekker den gode gamle. Mye penere å se på, og ellers er de like, med unntak av harddiskstørrelsen, men det trenger man ikke kjøpe en ny ps3 for å endre på. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg bytta fra den gamle til den nye og er godt fornøyd. Du mister: - Muligheten til å kjøre Linux (ubrukelig uansett) Du får: - Fysisk mindre konsoll. Utseende er bedre enn bilder gir inntrykk av. Likte godt den nye slanke strømkabelen også som en mindre detalj. - 45nm CPU bruker mindre strøm og bråker mindre (i teorien, i praksis er støynivå variabelt fra maskin til maskin) - Muligheten til å bitstreame HD lyd (trengs i utgangspunktet ikke da alle PS3 kan dekode til PCM) - Den gode og varme følelsen av å pakke opp noe nytt, og å vite at du har det aller nyeste Når jeg ser den gamle nå så synes jeg den er enormt stor. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kjøpte den "nye" i dag. Må si jeg er veldig overasket hvor deilig den faktisk er å se på mm´m! Veldig happy med mitt kjøp ja Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg bytta fra den gamle til den nye og er godt fornøyd. Du mister: - Muligheten til å kjøre Linux (ubrukelig uansett) Du får: - Fysisk mindre konsoll. Utseende er bedre enn bilder gir inntrykk av. Likte godt den nye slanke strømkabelen også som en mindre detalj. - 45nm CPU bruker mindre strøm og bråker mindre (i teorien, i praksis er støynivå variabelt fra maskin til maskin) - Muligheten til å bitstreame HD lyd (trengs i utgangspunktet ikke da alle PS3 kan dekode til PCM) - Den gode og varme følelsen av å pakke opp noe nytt, og å vite at du har det aller nyeste Når jeg ser den gamle nå så synes jeg den er enormt stor. Gjorde det samme som deg. Er helt enig. Utrolig deilig å få noe helt nytt! Syntes forøvrig at denne slim versjonen bråker mye mindre enn 60GB jeg hadde. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) digg da Men tror dere sony bruker mindre penger på å utvilke Slim? Og derfor tjener mer på hver solgte ps3 i stedet for med den gamle ? Endret 7. september 2009 av melvh Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva hadde ellers vært poenget? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva hadde ellers vært poenget? Så det betyr at vi får dårligere og billigere varer da? eller...? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Det betyr at komponenter har blitt krympet, at produksjonsteknikker blir mer effektive og at hardwaren blir billigere over tid. Ikke dårligere. Lett å tenke seg til i grunn siden det samme gjelder for PC hardware? For min del håper jeg MS snart får somla seg til å redesigne den eldgamle 360en til en mindre og nyere boks. Endret 9. september 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Var det ikke noe med at PS3 slim har støtte for hd-lyd? Noe den gammle ikke har. Det gjelder FW og er likt på begge. Flotte greier Mener å ha hørt at fat-versjonen ikke fikk det. Ja og det er riktig, Slim har en litt nyere HDMI kontroller derfor har den støtte for ukomprimert HD lyd og Sony Bravia Link. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så folk anbefaller å kjøpe slim istedet for phat da? Ser jo at den installerer raskere så den har vel fått raskere harddisk eller noe..? slik som DMC 4 installen var 3 min kjappere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Slim er en vesentlig forbedring på flere punkter. Og de ser råbra ut ift. den gamle harry looken. Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Usj!! Phat ftw! Ikke bli lurt av Sonys PR-stab, ikke vær dum! Skjønner førstegangskjøpere, men er virkelig ikke no vits når du har en ps3 allerede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå