Dammed Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Skal en tur innom oslo og mens jeg er der skal jeg og et par kamerater se på en film. Problemet er at det er 4 forskjellige kinoer og mange saler. Filmen vises i disse salene: Kino - Sal Colosseum - Colosseum 3 Eldorado - Eldorado 3 Ringen - Ringen 3 Deluxe Ringen - Ringen 6 Saga - Saga 2 Hvilken sal burde jeg velge for å få den beste filmopplevelsen? Endret 6. september 2009 av Dammed Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ville nok gått for Deluxe-salen på Ringen kino da den salen har bedre komfort. (bedre seter, fetere lyd osv) den ligger ikke midt i sentrum så dere må ha litt reising for å komme dit. Saga er den mest sentrale kinoen av de du nevner og lettest å komme seg til. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er vel strengt tatt eldorado som er den mest sentrale kinoen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 det avhenger vel av øynene som ser. de er vel strengt tatt veldig sentrale begge to. jeg vil påstå det er enklest for en som kommer utenbys fra og ikke er så kjent i byen at det er lettest å finne frem til Saga og Klingenberg. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ville nok gått for Deluxe-salen på Ringen kino da den salen har bedre komfort. (bedre seter, fetere lyd osv) den ligger ikke midt i sentrum så dere må ha litt reising for å komme dit. Saga er den mest sentrale kinoen av de du nevner og lettest å komme seg til. Bekreftes Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 da blir det deluxe salen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 sjekk på denne siden hvordan du kommer deg dit. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Det er ikke noe problem, tok en titt på gulesider/kart så det ser ganske greit ut. Men takk for tipset. edit: Men Ringnes senteret er rett ved kinoen? Tittet litt på kartet og det ser slik ut, der var det parkeringsplass som var nærme kinoen. Endret 7. september 2009 av Dammed Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ligger vel i Ringnessenteret. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 man får det ikke nærmere enn det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei, det skal godt gjøres. Ringen er forresten feiende flott, men det lukter litt stramt ved inngangen. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 hmm, kan jo ta en tur innom senteret før filmen, ta en liten titt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei, det skal godt gjøres. Ringen er forresten feiende flott, men det lukter litt stramt ved inngangen. Stramt? Det lukter sterkt av popcorn Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, men har bare merket det på Ringen og kinoen i Horten. Snodig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Sikkert fordi i kioske på Ringen kino kan du velge mellom ørten forskjellige krydder du kan ha på popcornet ditt. Sikkert det som lukter så sterkt. Jeg synes forresten lukta er god, men den kan bli litt i overkant. For å ikke gå helt OT: Jeg anbefaler Ringen eller Eldorado. De, og Colosseum sal 1, er de eneste kinoene jeg gidder å bruke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 hovedsalen på Vika er ikke så ille den heller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er ikke noe glad i Vika. Det er altfor trangt mellom plassene der. Selv jeg, som er ganske liten, fikk etterhvert ganske vondt i beina da jeg var der. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Digger Ringen kino. Kjipt at de ikke viser flere filmer der. Bl.a. Inglourious Basterds og District 9 må sees på andre kinoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå