boundishh Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 GRAN TURISMO 5! :-D Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bra reklame for sony, at man må nevne et multikonsollspill i en tråd som omhandler ekslusive ps3 spill.. hehe.. Ellers, viser vel tråden hvorfor jeg ikke eier en ps3 selv, det er for få ekslusive titler som man MÅ ha.. Men LPB, uncharted og Mgs er jo tre titler du absolutt bør eie, og forsåvidt også kz2... Det jeg ikke forstår meg på, er hvorfor ps3 har så få eksklusive spill med offine coop.. Ja, jeg vet om resistance, men ærlig talt??? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Infamous synes jeg var fantastisk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Calling All Cars! Comet Crash Crash Commando Cuboid Demon's Souls Echochrome Everyday Shooter Fat Princess Flower Folklore Gran Turismo 5: Prologue Heavenly Sword Hot Shots Golf: Out of Bounds Infamous Killzone 2 LittleBigPlanet Lumines Supernova Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots MLB: The Show 09 Motorstorm: Pacific Rift Ninja Gaiden Sigma Pixeljunk Eden Pixeljunk Monsters Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Resistance Fall of Man Resistance 2 Siren: Blood Curse Shatter Singstar Super Stardust HD Tekken 5: Dark Ressurection Online The Last Guy Uncharted: Drakes Fortune Valkyria Chronicles Warhawk wipEout HD ZEN Pinball Nuff said? Mine favoritter er MGS4, Uncharted, LittleBigPlanet, inFamous og wipEout HD + Fury Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Bra reklame for sony, at man må nevne et multikonsollspill i en tråd som omhandler ekslusive ps3 spill.. hehe.. Ellers, viser vel tråden hvorfor jeg ikke eier en ps3 selv, det er for få ekslusive titler som man MÅ ha.. Men LPB, uncharted og Mgs er jo tre titler du absolutt bør eie, og forsåvidt også kz2... Påstander uten mening, som kan argumenteres imot med påstander som igjen kan argumenteres imot Men det trenger vi vel ikke? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skjønner ikke helt greia med Uncharted. Synes gameplayet sugde ganske hardt. Jeg elsker sånn type story, men gameplayet var horribelt. Alle fiendene helt like og spretter til siden når du skyter de. Når det er 2579867293875 fiender hver 5. meter så blir det fryktelig ensformig etterhvert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gameplayet er jo konge! De kan dukke og gjemme deg bak nesten alt, siktinga og skytinga er både morsomt og enkelt, og måte man kaster granater på er genialt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner ikke helt greia med Uncharted. Synes gameplayet sugde ganske hardt. Jeg elsker sånn type story, men gameplayet var horribelt. Alle fiendene helt like og spretter til siden når du skyter de. Når det er 2579867293875 fiender hver 5. meter så blir det fryktelig ensformig etterhvert. Akk, hadde han bare hatt en motorsag på enden av pistolene sine; da hadde spillet vært drit fett! Uncharted > Gears of War Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hot Shots Golf er ett supert spill. Vil anbefale alle å prøve det, forskjellen på dette og andre vanlige golf-spill, er at dette er mere moro (og litt mere arcade, selv om det er en bra sim). I alle andre golfspill når du er på en par 5 bane, må du skyte 4 slag på 150 yard. I Hot Shots Golf kan du skyte høyt opp i fjellene, og se ballen trille 200 ekstra yards, eller skyte ballen på en asfaltert parkeringsplass, og få ekstra lange sprett om du unngår bilene, og andre slike ting. Så om du ikke har prøvd noen Hot Shots Golf-spill før, så vil jeg anbefale det. Om du har prøvd serien før, så vet du hva det går i. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg må si meg enig i at Uncharted er noe kjedelig. Jeg syntes det var et bra spill, og veldig stemningsfullt (i forhold til grå, triste og stygge Gears of War). Men det var null variasjon i fiendene, og: monsterene nærmere slutten likte jeg ikke. Var altfor Resident Evil, på en måte. Har spilt en del Valkyria Chronicles nå, og det er dritfett. Kan virke som en kombinasjon av Battlefield og Final Fantasy. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg likte twisten på slutten selv. Mitt største problem med Uncharted var vel egentlig hordene med banditter. Som folk sier, det ble litt ensformig, og det er litt vanskelig å sympatisere med en fyr som meier ned hundrevis av folk på den måten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner egentlig ikke helt hva som er så galt med mengder av fiender. Alle elsker online, men når noe helt likt kommer i single player er de plutselig forferdelig... Mener å huske at man må meie ned ganske så mange folk i campaignen i Modern Warfare også, men der er det lett å sympatisere med karakteren og det blir ikke ensformig eller hva? Uansett er dette fikset i det neste spillet, hvor også stealth er implementert og det er masser av variasjon med co-op og multiplayer også... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Online er det moro, for da vet du at det er andre mennesker du dreper, du vet at du har det moro med andre. Da er de uforutsigbare, i forhold til hundrevis av helt like NPCer som mer eller mindre har samme personlighet. Det er en spesiell følelse man får av å ha drept xXNeMeSiSXx tre ganger på rad som hevn for granaten han knuste deg med tidligere. (bare et rask oppdiktet eksempel) Campaignen i CoD4 var kjedelig. Om jeg skal like skytespill må det være noe litt unikt med dem. Uncharted hadde utforsking i spennende jungler, Bioshock hadde et stemningsfullt undervannsutopia (selv om SPLICER nummer tusen ble litt kjedelig) og Lost Planet 2 skal ha gigantiske bosser med 4 player co-op (spill demoen om du ikke har det!). Endret 12. september 2009 av Patney Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Uncharted skrudde jeg av etter en times tid, hvis det i det hele tatt var så lenge, de aller fleste konsollspill så langt suger, det eneste jeg har digget var Metal Gear 4, mye fordi jeg fulgte historien og digget Snake fra de 3 foregående spillene. Problemet er at mange ikke verdsetter story, men kjøper spill for å meie ned fiender i tusentallet.. Så lenge slike spill er trendsetterene vil ikke gaming få noe respekt i det øvrige samfunnet, hverken i CoD4 eller Gears of War bruker man huet til noe annet enn å lure på hvor man kan finne cover og når man skal kaste en granat.. Konsollindustrien handler mer om penger enn gjennomførte idèer, men av og til kommer det noen godsaker, jeg tror vi har to-tre slike foran oss nå- men de kommer på PC Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 er faktisk en del som kommer til ps3 som man må bruke huet til da,gt5,tekken 6, gow3 og final fantas 13 og vs. men jeg syns fps er straight out boring,fatter ikke hva som er så fett og meie ned fiende etter fiende. da er hack n slash mye bedre av sjangre synes. veldig mange av hack n slash spill har story, bare synd de ikke lengre i spillbarheten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ...Problemet er at mange ikke verdsetter story... Uncharted har blant denne generasjonens beste storyer så jeg skjønner ikke hvorfor du bare prøvde i ca. 1 time. Prøv igjen @Patney Er Lost Planet 2 demoen ute? Hvor? Jeg har veldig lyst til å prøve Er ellers enig i hva du sier, det jeg likte med Uncharted var stemningen og karakterene og selv om jeg likte å plaffe ned pirat etter pirat kan jeg si meg enig i at det ble tidvis litt ensformig. Heldigvis er dette fikset i Uncharted 2 med stealth, bedre close combat og forskjellige character classes du møter på. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Maefteda: Jeg ble demotivert fordi jeg raskt gjenkjente det repetetive gameplayet hvor fiendene bare pøste på, kanskje jeg tar det opp igjen når jeg har tid, hører mye godt om storyen og stemningen og selv om The Witcher hadde ett ræva fight system og dårlig gameplay, har det spillet en av de beste storyer og stemninger jeg har opplevd i ett spill :-) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 MrDolce har du kommet til Ubåten? Hvor langt rakk du å komme? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 @Patney Er Lost Planet 2 demoen ute? Hvor? Jeg har veldig lyst til å prøve Det er mulig den bare er ute på 360, har ikke sjekket PSN. Fet er den hvertfall, last ned om du har en Xbox! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hehe, får vel besøke en venn og be han laste den ned da Ser ikke ut som den er på PSN enda. MrDolce: Det er mer enn bare å plaffe ned pirater i Uncharted også, jeg tipper du har spilt gjennom chapter 4 der er det hvertfall et stort antall pirater som dukker opp Noe Uncharted gjør veldig bra er omgivelsene, når man står oppå ubåten og ser seg rundt... nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå