Gjest medlem-125302 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei, jeg skal kanskje kjøpe meg den nye PS3 slim i morgen og lurer på om noen kan nevne noen absolutte must-have PS3 spill. Vet egentlig bare om MGS4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Fifa 09. Eller så kan du vente til Fifa 10. Endret 6. september 2009 av Latias Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Uncharted Drakes Fortune, du kommer aldri til og angre, OG Uncharted 2 Among Thieves kommer i oktober!! Og som du sier selv, MGS4, helt utrolig spill! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Uncharted: Drakes Fortune er et must. Kommer også en oppfølger snart som ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 UNCHARTED DRAKE'S FORTUNE, Little Big Planet, Killzone 2, Motorstorm Pacific Rift, Resistance 2. Flere som jeg ikke kommer på i farten også. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjøp Flower på psn butikken hehe. Men LBP er fantastisk som han over nevner. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er ikke eksklusivt, men CoD 4: Modern Warfare er et must hvis du ikke har det på en annen konsoll eller pc. Da får du sjansen til å øve frem til Modern Warfare 2 kommer i november Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144267 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1144558 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1138040 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1146699 Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Forutenom MGS4, som er PS3's ubestridte ener, er det ingen spill jeg har hatt flere timer med enn FIFA. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg vil virkelig anbefale Little Big Planet og Motorstorm (1, syns den er bedre enn 2-ern) Av PSN spill vil jeg anbefale pain, samt en del gode gammel PS1 klasikkere. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har egentlig ikke spilt noe annet enn litt av demoen, men Valkyria Chronicles skal være utrolig bra etter hva jeg har hørt. Jeg har det selv og skal starte på det om et par dager, gleder meg. Sjekk det ut! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 wow,kan ikke fatte at noen har nevnt disse spilla, God of war 3,Gran turismo,Final Fantasy 13, final fantasy vs 13. Heavenly sword er ganske bra, the last guardian,Dantes Inferno,Castlevania lord of shadows.fleste her er hack n slash da. men absolutt anbefalt,og du bør laste ned Final fantasy 7 fra psn, er ikke sikker om Ninja gaiden 2sigma er eksklusivt siden den er på Xbox også,men den på Ps3 har forbedret grafikk og noe mer er jeg ikke sikker på. Men er plenty of spill og velge mellom. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg tror det er meninga at vi skal nevne spill som har kommet ut, ikke som kommer om flere måneder. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tror Heavy Rain blir et must! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (MGS4). Høvdingen. Toppen. Kremen. Spillet som erstatter alle andre spill. Nuff said. Og som du sier selv, MGS4, helt utrolig spill! Forutenom MGS4, som er PS3's ubestridte ener, Endret 8. september 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Men Uncharted er bedre Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har ikke spilt MGS4, men Uncharted er helt fantastisk, som nevnt Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Playstation og Wipeout hører sammen som hånd i hanske! Om man liker racing da vel og merke... lastes ned fra ps-store og er sykt mye mer verdt enn de 115?kr man betaler for det Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Uncharted: Drake's Fortune Valkyria Chronicles Wipeout HD Metal Gear Solid 4 Noby Noby Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå