Hugol Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Collin McRae: DiRT 2 - Diskusjonstråd! 14 September 2007 kom spillet Collin McRae: Dirt ut i butikk hyllene. Spillet var en revlusjon for seg selv og et løft for Rally spill på konsoll etter at WRC ikke har kommet med noe nytt. Spillet fikk flotte anmeldelser og var en flott opplevelse. Den 19 November 2008 var det lannsert at Codemasters skulle lansere Collin McRae: DiRT 2. Det skulle være forbedringer innen karriere modus, Biler, Grafikk og bedre bander. Spillet lanseres på plattformene Microsoft Windows, PlayStation 3, Wii, Xbox 360, Nintendo DS, PlayStation Portable. Alle plattformene untaget Microsoft har release dato den 10 September i EU og en uviss dato i Desember for MS Gamere. Bekreftede Soundtracks | | Bilder | Offisielle Nettsiden Noen som har tenkt til å skaffe seg spillet? Lets discuss Endret 6. september 2009 av Hugol Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Uten tvil! gleder meg vilt! ALTFOR få rally spill til 360. skal klare 1000/1000gs denne ganger også! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Flott at det er andre her også DiRT var villt bra og spillet skal forbedres? Hvor bra kan det bli. Multiplayer skal også være inkludert og vistnok låser man opp baner, biler og annet helt til lvl 30 (meningløst?!) Uansett 4 dager til jeg sitter og spiller DiRT 2! Kan ikke vente. Finnes det noen rimelige Ratt kontrollere til PS3 forresten? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 vel har prøvd demoen og det virker lovende. (360) Bedre bremser denne gangen, dvs de er svakere . Det er tydelig at de har hørt på oss! Syns grafikken ser helt vanvittig bra ut. ellers så var det litt amerikanisert med fyrverkeri og tull. Målgang fikk meg til å tenke på (antagelig) need for speed pga lyden. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Gleder meg vilt til dette kommer ut ja! DiRT var det beste rallyspillet jeg noen gang hadde prøvd! Etter at jeg fikk det gjorde jeg ikke stort annet enn å spille det frem til jeg hadde gjort alt som kunne gjøres omtrent, og da var det jo å spille litt multiplayer online Lastet selvfølgelig ned demoen av 2'ern da den kom ut(måtte lage nederlansk psn konto dog) og det var bare herlig Litt vel mye amerikanisert som mange sier ja, men bortsett fra det er det bare knallers Gleder meg til 10. september så får vi se om jeg har penger til å kjøpe det til ps3:) Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Prøvde demoen i dag. Helt villt! Den beste kjøre opplevelsen jeg har hatt ever på en spillkonsoll, men jeg er enig som sagt lenger oppe. Fyrverkeri efektene er veldig dårlig og gjør spillet littt mer usakelig, og får meg til å tenke på NFS med nitro og greier.. Jaja, helt fantastisk! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 håper virkelig at man får noter når man kjører skikkelig rally. Det var litt vanskelig uten. men trailblazer løpet har det antagelig ikke da.... Baja greiene var like dumt som før. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Virker som at konseptet har blitt mye mer amerikansk, med X-Games og fyrverkeri. Men virker som et bra spill. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da er Dirt 2 i hus:) Og det tilfredstiller alle mine forventninger. Lenke til kommentar
darker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dirt 2 var helt ok, men sammenligner alle spill med wrc spillene, spes 2 eller 3'ern. De var suverene. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Syns det er urettferdig å sammenligne Dirt2 med spill som WRC, konseptet og utførelsen er jo HELT forskjellig. Dirt2 er fantastisk på det det prøver å være, men det er ikke noe mer, akkurat som med WRC Personlig liker jeg WRC-serien best, men for all del Dirt2 er morsomt i påvente av et ordentlig rallyspill Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor kan jeg kjøpe spillet til en billigste penge? Takker for raskt svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hvor kan jeg kjøpe spillet til en billigste penge? Takker for raskt svar 499kr på elkjøp, finner du det billigere andre steder senere får du penger tilbake hos elkjøp iht prisgarantien dems. (dette virker uansett om det er fysisk butikk eller internett sjapper i Norge) ta vare på kvittering. f.eks netshop.no har det til 449 kr, men da kommer jo frakt itillegg. det slipper du hvis du henter spillet i butikken til elkjøp. Endret 9. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er til Xbox Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når er det spillet kommer til PC? Om det skjer da? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Akkurat søtti å kost meg med Dirt 2 + Logitech G25 på PS3 i hjemmekinoen. Kan ikke si annent enn at det er kjempe morro! Flott levert av Codemasters, nok en vinner. Så dere der ute, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Spilt demoen mye, og kan vel si at dette er det nærmeste man kommer en erstatter til Rallisport Challenge 2 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Når er det spillet kommer til PC? Om det skjer da? Desember! hvis du hadde lest overste post Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hadde et tøft krasj på Dirt 2 på pc nå nettopp Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har planlagt å skaffe meg Dirt 2 til PC i forbindelse med innkjøp av Logitech G25 Jeg gleder meg vanvittig mye! Vi får håpe det lever opp til forventningene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå