knappapap Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg og en venn skal reise til Budapest om en liten måned for å besøke søstra mi. Vi skal bare være der i 4 dager. Lurer på om noen har vært der og hva man burde få med seg av severdigheter? (: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er varmt, Hotellene er dårlige, men du burde prøve å få bade i det stooooore havet, husker ikke hva det heter. Mc'donalds drar hotelmaten x1000. Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Heisann Svaret ovenfor var jo ganske trist. Jeg må nok si at kvaliteten på hotellene varierer veldig (som de gjør overalt), og det finnes skikkelig bra hoteller også i Budapest. For eksempel Corinthia Grand Hotel Royal ligger på tiends plass på TripAvisors liste over verdens 10 mest luksuriøse hoteller. Nå er ikke det min mening, men det flere millioner turister som stemmer og gir feedback mener. Så det bør ikke være noe problem å finne et fint hotell! Jeg sier alltid det samme når det gjelder Budapest, men det man bør få med seg er et godt ungarsk måltid (gulasj suppe og lignende), jeg vil anbefale et besøk på Pampas Steakhouse (byens beste biffrestaurant), nyte utsikten fra Gellert Høyden utover Donau, samt et besøk i Szechenyi badet der de har varme kilder og utebasseng som er 38 grader året rundt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå