tflovik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er en Ally Rogue på Bloodfeather som kaller seg Sædfølelse. It can only happen on teh intarweb. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da er jeg vanskelig og nekter å innse at jeg faktisk har feil, og sier.. "Hvem har bestemt at "banan" ikke er med i wow universet? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det er jo bare å se på navnene i Warcraft det, du finner ikke noen som har oppkalt seg selv etter en frukt.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Epic thread is epic. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tja, brukernavnet ditt er WarpX her, det er vel ikke så seriøst er det vel? Ærlig talt, tenk deg om nå. Det var ikke snakk om hva navnet mitt er her. Dessuten kan du jo drite i å herme. Men det står vel i stil til alderen din. Da er jeg vanskelig og nekter å innse at jeg faktisk har feil, og sier.. "Hvem har bestemt at "banan" ikke er med i wow universet? Hvor mye kverulant går det an å bli? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ganske mye faktisk, jeg kommer med mye latterlig nå, men blir sånn når jeg synes noen er sære. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Helt riktig at de som har gjenstander/grønnsaker/frukt til navn i rollespill er sære. Endret 7. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 If you think so. Gidder ikke diskutere med deg, smaken er som baken, finnes ingen fasit her så. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Lootet faktisk en banan med druiden i sta, å jeg åt den! Så "Banan" passer bra som navn i wow! Jeg gir mening! Endret 7. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Samme hva med folk mener, jeg har sett flere som har kallt seg Lamppost, Lolpaladin, Ost osv. bli rapportert og måtte skifte navn, eller så har GM's valgt ett for de (ikke alltid så gode navn ). Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 På RP servere da regner jeg med? Måtte uansett skifte navn engang i TBC, fordi det vist nok var et banneord på Finsk. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jaja, RP-server. Normale/PvP-servere er bare skumle uansett. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Blizzard lager jo mange navn som ikke "passer inn" i wowuniverset de og da... Haris Pilton, Larion og Muigin, Linken, Harrison Jones osv. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Folk kan da hete absolutt hva de vil. La oss si at en kaller seg "Mobil" da er han nok en fryktelig dårlig spiller. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Såklart kan de hete hva de vil, men jeg skygger unna slike fjotter. De fleste av dem finnes hos Ally eller BE. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Såklart kan de hete hva de vil, men jeg skygger unna slike fjotter. De fleste av dem finnes hos Ally eller BE. De finnes nok overalt. Hvilken Race spiller du a ? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Såklart kan de hete hva de vil, men jeg skygger unna slike fjotter. De fleste av dem finnes hos Ally eller BE. Så fordomsfull du er... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg tror det er en greie med oss som alltid har spillt på RP-servere. De som ikke følger reglene på serverne tenker ofte like lite på andre spiller når det kommer til det meste. Jeg vil tro at de fleste (ihvertfall på min server) med ett navn som tydelig er imot reglene ville slitt veldig med å finne seg ett godt guild. Ikke nødvendigvis for at du ikke kan spille hvis du kaller deg "Banansplitt", men fordi det er lett å tro at noen som ikke respekterer serverreglene og RP-ere også vil kunne oppføre seg på den samme måten mot guildies. Husker jeg rollet en alt på en PvP-server og fikk fullstendig sjokk når jeg så hva folk fant på å kalle seg. :!: Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tja, brukernavnet ditt er WarpX her, det er vel ikke så seriøst er det vel? Ærlig talt, tenk deg om nå. Det var ikke snakk om hva navnet mitt er her. Dessuten kan du jo drite i å herme. Men det står vel i stil til alderen din. Jeg fant nettopp bevis for teorien min om at folk neppe blir smartere med alderen, takk for hjelpen WarpX. hvorvidt blodappelsin burde være forbudt på RP-realm er jeg usikker på. kalte selv en char sephirott på Earthen ring første gangen jeg prøvde spillet, synes det er mer feil enn blodappelsin. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg fant nettopp bevis for teorien min om at folk neppe blir smartere med alderen, takk for hjelpen WarpX. Det var jo synd, da finnes det jo ikke håp for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg