Gå til innhold

Lock guild for Horde . . .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, brukernavnet ditt er WarpX her, det er vel ikke så seriøst er det vel? Ærlig talt, tenk deg om nå.

Det var ikke snakk om hva navnet mitt er her. Dessuten kan du jo drite i å herme. Men det står vel i stil til alderen din.

Da er jeg vanskelig og nekter å innse at jeg faktisk har feil, og sier..

"Hvem har bestemt at "banan" ikke er med i wow universet?

Hvor mye kverulant går det an å bli?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en greie med oss som alltid har spillt på RP-servere. De som ikke følger reglene på serverne tenker ofte like lite på andre spiller når det kommer til det meste. Jeg vil tro at de fleste (ihvertfall på min server) med ett navn som tydelig er imot reglene ville slitt veldig med å finne seg ett godt guild. Ikke nødvendigvis for at du ikke kan spille hvis du kaller deg "Banansplitt", men fordi det er lett å tro at noen som ikke respekterer serverreglene og RP-ere også vil kunne oppføre seg på den samme måten mot guildies.

Husker jeg rollet en alt på en PvP-server og fikk fullstendig sjokk når jeg så hva folk fant på å kalle seg. :!:

Lenke til kommentar
Tja, brukernavnet ditt er WarpX her, det er vel ikke så seriøst er det vel? Ærlig talt, tenk deg om nå.

Det var ikke snakk om hva navnet mitt er her. Dessuten kan du jo drite i å herme. Men det står vel i stil til alderen din.

Jeg fant nettopp bevis for teorien min om at folk neppe blir smartere med alderen, takk for hjelpen WarpX.

hvorvidt blodappelsin burde være forbudt på RP-realm er jeg usikker på.

kalte selv en char sephirott på Earthen ring første gangen jeg prøvde spillet, synes det er mer feil enn blodappelsin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...