Gå til innhold

Lock guild for Horde . . .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn, jeg leter etter flere locks på horde-sporeggar, til, som dere mest sansynlig så på emne - tittelen, å starte et Warlocks kun-guild. Noen som er med?? send mail( i WoW ) eller w / meg : Blodappelsin... takker.

Hva med å dra deg tilbake til Ally istedet for å forpeste Horde med et sånt latterlig retard-navn? Jeg visste at du måtte være BE, så jeg sjekka armory og det stemte faenmeg!

Lenke til kommentar
Gjenstand-navn er altså ikke seriøse navn? Syns nå det er litt feil holdning, men det får nå bli din sak.

Høres de ut som seriøse navn?! Ærlig talt, tenk deg om nå.

Oookei, så alten min...som heter Banan, får ikke invite i gruppe av deg? *ler*

Banan-huer får dra en annen plass.

Lenke til kommentar

"Create a name that fits within the World of Warcraft universe. Remember that rules for Roleplaying servers are in addition to the regular Naming Policy. "Iwillcrushyou", "Roguesftw" and "shammysrule" are examples of names that would be against the Roleplaying Naming Policy. "

Som sagt, du må ikke ha det. Men det er flere som har blitt reporta å bedt om å endre navnet deres. Hvis du ikke gidder å finne et navn til personen din, så velg en annen rase da vel. Å ta et passlig navn der, å bruke navn fra gjenstander eller "shammysrule" er bare latskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...